czwartek, 7 czerwca 2018

Prostokąty?

Właśnie doszłam do wniosku, że brakuje mi słowa określającego same boki ograniczające obszar prostokąta, tak jak mamy okrąg i koło, które - co pamiętamy doskonale z lekcji geometrii - nie są tym samym.
No a prostokąt to zarówno jego obrys (taki prostokąt pusty w środku) jak i cała powierzchnia ograniczona bokami. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Te rozważania wywołała zakładka składajaca się właśnie z takich zewnętrznych obrysów mniejszych i większych prostokątów. Można się w ich plątaninie zagubić, ale rysowałam.... przepraszam, haftowałam je z żelazną konsekwencją.


Oczywiście wykorzystane są cieniowane nici, ale nie tylko. Całość dość sympatyczna, choć spodziewałam się innego efektu. Jestem jednak zadowolona :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa zakładka. Jak na nią patrzę to przychodzi mi na myśl słowo "ramki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to jest bardzo dobre słowo :)
      ramki :)

      Usuń
  2. Zakładka jest rewelacyjna, bardzo ciekawa. Wzór świetny. <3
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,ze się podoba. Jak zwykle podobało mi się kombinowanie z kolorami...

      Usuń
  3. Prostokąt to piękna zakładka, a obwódka podkreśla jego urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. What a gorgeous pattern and colors!! It's beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely fabulous bookmark, Agaja!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń

  6. Lubię to! Bardzo skomplikowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes. :) Complicated like a human mind. Only - is our mind so colorful?

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Patrzę jak bardzo zmieniły sie wzory, które haftuję. Ciekawe to.

      Usuń
  8. Mi efekt prostokątów, prostokątów podoba się ogromniaście ♥

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.