czwartek, 27 września 2018

Skomplikowana

W sumie kolejna taka zakładka. Skomplikowana przeplatanka linii i kolorów. Bez określonego z góry planu czy projektu, rodząca się w miarę postępu pracy. Określona była jedynie gama kolorystyczna. Zielenie i niebieskości kojarzą się oczywiście z morzem czy jeziorem. Bardzo, bardzo długo powstawała, bo zabrakło mi jednego z odcieni niebieskiego i nie miałam możliwości dokupienia. Zakładka pojechała już na koniec świata i mam nadzieję, że będzie dobrze służyć.
 

No i można już potęsknić za wakacjami :)

6 komentarzy:

  1. Kiedyś nie przepadałam, a teraz jestem zakochana w takim zestawie kolorów. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To jest zadziwiajaće jak bardzo potrafi się zmienić nasz gust czy preferencje kolorystyczne. Cieszę się,że Ci się podoba.

      Usuń
  2. Idealna(kolorystycznie) na nadchodzącą zimę

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.