wtorek, 11 września 2018

W sam raz do Biblii

Niewiele zrobiłam zakładek i zawieszek przez miesiące wakacyjne. Były inne absorbujace zajęcia. Na dodatek jedna, zaczęta przed wakacjami, jest ciągle nieskończona, bo na wyjeździe zabrakło mi pewnego odcienia nici i... nie dało się dokupić.

Dziś pokażę małą zakładkę, która sprawiła wiele radości nie tylko mnie, ale i sporej liczbie osób usiłujących przeczytać napis. Na zdjęciu jest on oczywisty, ale w tzw. realu można mieć z tym kłopoty. Ileż frajdy miałam z okrzyków "Ach, widzę!" Zakładka powędrowała w dobre ręce niemal natychmiast po skończeniu, dobrze, że zdążyłam zrobić zdjęcie :D

Szkoda, że nie do końca widać kolory i odcienie - ale już na poprawki fotki czasu nie było...



12 komentarzy:

  1. No, dla mnie w pierwszej chwili nie był taki oczywisty. Dopiero po powiększeniu dojrzałam, ale teraz na małym zdjęciu już widzę. Też mi to sprawiło radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby kolejny jakiś biblijny cytat w języku hebrajskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POwiększ zdjęcie i patrz uważnie :) nie jest to absolutnie hebrajski.

      Usuń
  3. Piękna zakładka. Ja też w pierwszej chwili nie potrafiłam przeczytać. Wydawało mi się, że napis jest granatowy, a tło białe i widziałam jakieś dziwne znaczki. A teraz sama się dziwię, że miałam problem z odczytaniem. Chciałam znowu zobaczyć te tajemnicze znaczki ale mój mózg nie da się już tak łatwo oszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to właśnie tak działa. I dlatego mi się podoba, że to takie nieoczywiste.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Jesteś niesamowita! Im bardziej poznaję Cie przez ten blog, tym bardziej Cie lubie☺️ oczywiście ze Jezus. Ja też taka chce 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jest zapożyczony od znajomej sprzed lat.
      Dobrze, zrobię :)
      I w ogóle strasznie mi miło. Odwzajemniam.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.