środa, 3 kwietnia 2019

Był ślub

Nie, nie w mojej rodzinie tym razem, a u przyjaciół. Od jakiego czasu staram się na rozmaite śluby przygotowywać coś małego, spersonalizowanego. Tym razem właściwie zapomniałam.... na szczęście jednak przypomniałam sobie na tyle wcześnie, że zdążyłam, nawet z pewnym zapasem, choć miałam obawy, że się nie wyrobię.

Powstały dwie prawie identyczne zawieszki, różniące się oczywiście głównie inicjałem, ale nie tylko. Pomimo pilnego wyszywania "równolegle", aby zachować identyczny układ, zrobiłam mały błąd i nie jest tak samo. Ale z pewnością zauważyć to można tylko, gdy się wie, że należy szukać błędu :).

Zawieszka pierwsza:


 I zawieszka druga:

 

Złoto w połączeniu z błękitami zawsze wygląda dobrze. ;)
A razem prezentuja się tak:






Niezbyt wyraźnie widać, że te jasne nici są w dwóch odcieniach.

A do życzeń dołączyłam prościutką kartkę. Lubię robić nietypowe kartki ślubne ;). Znalazłam w szufladzie kwadratową zieloną kopertę, zatem:


W sumie ciekawa jestem czy zawieszki się spodobały i do czego będą używane, i czy przypadkiem się nie zgubiły...

16 komentarzy:

  1. ,,Błąd" świadczy tylko o unikatowości dzieła :) Nie ma drugiego takiego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszki i kartka przepiękne. Błędy mają swój urok, choć oczywiście ja nie wiedzę błędu nic a nic. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten błąd to tylko "niezgodnośc" jednej z drugą. Dzięki.

      Usuń
  3. Cudne zawieszki i śliczna kartka. Ja się błędu dopatrzeć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. No to taka drobna nieregularność ;).

      Usuń
  4. Sliczny nietypowy prezencik :) wazne ze od serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny geometryczny wzór. Potraktowałam to jako zabawę "Wytęż wzrok" i znalazłam tę nieregularność (kolejność kolorów pionowych paseczków wokół środka) :)
    Mam haftowany obrus, na którym zrobiłam mały błąd w haftowaniu. Tylko ja go widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak liczyłam, że ktoś się w wytęż wzrok zabawi! Oczywiście masz rację.
      Serdeczności!

      Usuń
  6. Genialne są te zawieszki. A tego błędu praktycznie nie widać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba faktycznie trzeba wiedzieć, gdzie jest błąd w symetrii zawieszek, bo nie widzę nic, coby nie pasowało. :) Wszystko wygląda ładnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Ola napisała wyżej co wypatrzyła :) Pozdrowienia!!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.