czwartek, 25 kwietnia 2019

Przedświąteczna niespodzianka

To był Wielki Poniedziałek.
Dzwonek do drzwi.
Kurier.
- Zamawiałaś coś - pyta zdziwiony mąż?
- No w piątek, ale to niemożliwe, żeby już....

Kurier przytaszczył wielkie pudło.
A w pudle tyyyyyle niespodzianek!

Dla mojej Mamy:


Dla mnie uroczy komplecik:


 I pojedyńczo




A w każdym słoju coś miłego, niezwykłego i innego ;). Nie tylko herbatki :)
Słoiki powoli zyskują przeznaczenie. :)

Do tego jeszcze coś dla ciała. Dooobre! Dżem wykorzystałam częściowo do mazurka - bardzo pasował.
A grzybki zgodnie z instrukcją na etykiecie zjedliśmy licznorodzinnie podczas śniadania w Lany Poniedziałek.


I nieco dekoracji...



I jeszcze co nieco, co wykorzystam w najbliższym czasie...

Jeśli jeszcze nie widzieliście, jakie cuda potrafi zrobić Agata wraz ze swą świetną dziecięcą ekipą, to koniecznie zajrzyjcie do niej.
Ja jestem wdzięczna za radość, jaka mi sprawiła tym niezasłużonym wielkim prezentem - a właściwie całą kolekcją prezentów. Takie ogrzanie serca u początku (zimnego) Wielkiego Tygodnia. ;)

14 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam słoiczki od razu skojarzyły mi się z Agatką.:) Wspaniałe prezenty zawitały do Ciebie.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszne skojarzenie! Ciągle sie cieszę z nich ;)

      Usuń
  2. Ale super niespodzianka! Takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mówię, że niespodzianki są miłe :)

      Usuń
  3. Ja też od razu rozpoznałam dzieła Agatki. Ta Dziewczyna jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha niezasłużenie?! Wcale tak nie uważam i tym bardziej ciesze sie wielce ze niespodziewajka sie udała:) jupi jak to sie mawia :):):) moje serducho tez sie cieszy :) usciski Agatko i jeszcze raz DZIEKUJE !!!😘😘😘

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.