czwartek, 9 maja 2019

Miau

Kot siedział na progu domu.


Napisałabym, że obserwował otoczenie, gdyby nie wrażenie, że raczej ignoruje otoczenie. Po prostu całym sobą dawał do zrozumienia kto tu jest na właściwym miejscu.
Kiedy podeszłam bliżej, aby zrobić zdjęcie, nadal odwracał się do mnie tyłem. Cóż, każdy kot ma jednak swoje słabości - zatem zdołałam zrobić zdjęcie en face :).


Wygląda na charakternego kota, prawda? Kot - Wiking.
A ten ogon....

Dzień wcześniej  biegnącego polną drogą kota o podobnym ogonie (tylko bardziej rudego) wzięłam w pierwszym momencie za lisa...




A jak już o kotach mowa... koty odwiedzające ogródek mojej sąsiadki mają taką oto konkurencję do miski....




6 komentarzy:

  1. Cudownie wygląda ten kot, ależ ma piękne futerko. Ciekawie wygląda ta "srocza kotka".

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, koty to wielcy indywidualiści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno. Choć wzdragam się przed przypisywaniem zwierzętom cech ludzkich.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.