poniedziałek, 20 maja 2019

Trzechsetna

Wbrew pozorom nie zakładka :D.

Trzechsetna fotografia w folderze z moimi zakładkami. :)

Nie od samego początku fotografowałam wyhaftowane zakładki i nawet części nie pamiętam. Do tego na pierwszych fotografiach było po kilka zakładek. Zatem wiem na pewno, że zrobiłam ich ponad trzysta. ale ile dokładnie to już nie mam pojęcia ;).

Co jakiś czas lubię wrócić do motywów bardziej konkretnych...
Ciężarówka kusiła bardzo. Kiedyś dawno wyhaftowałam zakładkę z aż trzema ciężarówkami, była  szersza a ciężarówki nieco inne. Urocze i niepowtarzalne :).

Ta ciężarówka to za to pierwsze autko, które wyhaftowałam całkowicie z pamięci/wyobraźni, niewspomagając się podręcznym rysunkiem.

I powtarzam - te autka  i inne pojazdy, widoczne po wciśnięciu etykiety "autka" po prawej na dole) to naprawdę frajda. Oczywiście do kompletu musi być sylwetka ptaszyska na niebie ;).


Ciekawe co wiezie ta ciężarówka i czy kierowca ma czas na zachwycanie się gęstą zielenią :). I ciekawe do kogo trafi....

23 komentarze:

  1. Gratuluję trzechsetnego zdjęcia w zakładce. I życzę kolejnych imponujących wyników.
    A wzór na zakładce mnie zachwycił. I zapewne zachwyci też właściciela.
    Ściskam majowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo.
      Ciekawe kto tym właścicielem będzie :D.

      Usuń
  2. Gratulacje z okazji opublikowania trzysetnego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. :)

      Zdjęcia zakładki - bo zdjęć to tu więcej jest.

      Usuń
  3. Fajna :)
    Twoje prace są dowodem, że wyhaftować można naprawdę wszystko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pięknie :)

      PS Posiada może Pani e-mail do Rivulet?

      Usuń
    2. Agato: Co do drugiej części zdania zgadzam się, aczkolwiek chyba nie do końca moje prace to potwierdzają :)

      Usuń
    3. Ervisho: dziekuję.

      Myślę, że o kontakt trzeba prosić osobiście na blogu.

      Usuń
    4. Jak nie? Przecież tworzysz tak fantastyczne wzory i scenerie, że nie wiem czego nie mogłabyś wyszyć? Obserwuję twoje prace od lat wiem co mówię :D

      Usuń
    5. Agaja :) Przyjemność po mojej stronie :)

      Właśnie nie mam jak.. blog Rivulet obserwuje od dawna (jest dodany na Jej blogu do obserwowanych) i czasem Rivulet zaglądała do mnie... a mogłabyś tylko poprosić - przekazać aby napisała do mnie? Oczywiście jeśli masz możliwość a Rivulet będzie miała ochotę... - będzie wiedziała o kogo chodzi :)

      Usuń
    6. Ervisho, ale ja mogę wyłącznie tyle co Ty - napisać komentarz na blogu. A to lepiej zrób sama ;)

      Usuń
    7. Wcześniej nie mogłam napisać ale juz się da. dziekuję :) A Ciebie i tak będe odwiedzać :*

      Usuń
    8. Zapraszam serdecznie!!!!

      Usuń
  4. Gratuluję tylu zakładek! U Ciebie ilość i jakość idą w parze, bo każda zakładka jest tak samo cudna i wspaniała! ♥ Pozdrawiam majowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie, równiez pozdrawiam :).

      Usuń
  5. Wspaniały dorobek, a ile osób się cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilość wykonanych zakładek robi ogromne wrażenie, tak jak ich uroda (wiem coś o tym:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna jest :) to ptaszysko swietnie sie komponuje z całością :):):)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.