czwartek, 25 lipca 2019

Iksy

Zastanawiałam się nad tytułem i te iksy jakoś się narzuciły same, gdy spojrzałam na zdjęcie.
Zakładka nieco węższa, bo z końcówki kanwy. A jak węższa, to i szybciej się haftuje. :)
Po przeplatankach wróciłam na chwilę do klasycznych krzyżyków.


Jak widać odcienie zbliżone do różowych i łososiowych, ale jednak przełamane innymi :). Zielona ramka dała naprawdę fajny efekt.

Takie geometryczne wzory są bardzo wypoczynkowe, choć trzeba się pilnować, aby się nie pomylić. A ze na już prawie ukończonej zakładce czegoś mi brakowało, pojawiły się kropki w środkowym rzędzie ;).

8 komentarzy:

  1. Wow, śliczniutka zakładeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Coś musi w niej być, bo pewna pani natychmiast po nią sięgnęła.

      Usuń
  2. Piękna kolorystyka. Dziękuję Agatko za monetowskie porównanie- to dla mnie ogromne wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka przepiękna, taka kolorowa! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.