niedziela, 31 stycznia 2021

Błękitny turkus

Trudno inaczej określić kolory tej zakładki.
Lubię kolor turkusowy, kojarzy mi się przede wszystkim z pierścionkiem, który dostałam dawno temu od Rodziców i który ma trzy niewielkie turkusowe oczka. 

Turkusowa zakładka oczywiście nie jest wyłącznie turkusowa i błękitna. Jednak jeśłi te dwa kolory, to oczywiście należałoby dołożyć do skojarzeń wakacje i morze... Albo jeziora? Jacht, kajak, rechot żab i lecące nad wodą kaczki (z charakterystycznym długim lądowaniem)? A może morza południowe? Sulu, Visayas...?  Można pomarzyć. :)

Na razie za mną wreszcie prawdziwy zimowy spacer. Wieczorny, czyli prawie jak nocny :). Zastanawiałam się, kiedy ostatni raz szliśmy na spacer po chrzęszczącym pod nogami śniegu i wyszło mi, że chyba trzy lata temu... 



8 komentarzy:

  1. Pięknie dobrane kolory, takie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam wrażenie ,ze to był taki szczególny odcień niebieskiego kupiony przed rokiem przy okazji w chińskim Tedi.

      Usuń
  2. Zakładka "Teneryfa" - morze, słońce, kolorowe stroje przechadzających się dam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna nazwa! Nie byłam tam co prawda, znam z opowiadań i zdjęć tylko, ale pasuje mi bardzo :).

      W sumie mogłaby to też być zakładka "Lakawon". https://www.youtube.com/watch?v=qiO9k6hE25M

      Usuń
  3. Trzy lata to spora przerwa.... a zakładka niezwykle magiczna, kojąca i uspokajająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś nie było zimy... albo okazji do wyjazdu.
      Cieszę się :)

      Usuń
  4. Dla mnie jest jedyna w swoim rodzaju,bo moja😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a zastanawiałam się dziś, która do Ciebie poszła :).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.