wtorek, 2 lutego 2021

Prawie purpurowo

 Kolor śliwkowy jest nadal moim ulubionym i widać, że wracam do niego co jakiś czas dość intensywnie. To w sumie takie nawet zabawne - co jakiś czas "napada" mnie chęć wykonania zakładki czy zawieszki (albo i pudełka) w określonej kolorystyce. Często nawet nie kończy się na jednym przedmiocie...

Tak było i z zakładką, którą dziś pokazuję: zapragnęłam oderwać się na moment od przeplatanek w typie, który zdominował moje zakładkowe dzieła i wrócić do wersji "kocykowej" ;). Tym razem trafiło na kolory blisko klasycznej śliwki...

 Ale żeby nie było nudno zakładka została "wygryziona" z jednej strony ;). Zasadniczo dominuje tu cieniowana mulina w odcieniach czerwonej śliwki i ciemnego brązu plus odrobina jasnego. W sumie mogłabym mieć taki kocyk... Choć teraz będę raczej szukać szarego :).

Dobrego wieczoru wszystkim życzę (u mnie będzie pracowity).


PS. Dziękuję za wszystkie wpłaty na powodzian na wyspie Negros na Filipinach. W sumie przekazaliśmy 8 tys. zł, które zostaną przeznaczone na budowę domów dla potrzebujących. Przepraszam, że nie napisałam wcześniej, umknęło mi to. To naprawdę spora kwota na tamte warunki.


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna zakładka;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  2. Agato zakładka jest piękna! Ja za ta kolorystyka nie przepadam ale zestawienie z białym dało swietny efekt, szczerze mi sie podoba :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :).
      to jest taki zestaw, który podoba mi się co jakiś czas, bardzije do oglądania.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wyobraziłam sobie taki żakiecik... Cudnie przeplatają się te kolory!

      Usuń
    2. Kocyk byłby rzeczywiście miły i wyglądałby na pewno na cieplutki.

      Usuń
    3. A żakiecik - mógłby być naprawdę ciekawy. Taka plątanina nitek jest ciekawa, bo nigdy do końca nie wiadomo jak wyjdzie.

      Usuń
    4. Bardzo ładna zakładka-śliczna😀

      Usuń
  4. Prześliczna zakładka w tych kolorach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Zawsze miło przeczytać takie słowa.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.