poniedziałek, 8 lutego 2021

Hortensje lila

Słoiczek, który długo stał na półce obok pokazywanego przed Świętami Bożego Narodzenia turkusowego. Mają ten sam kształt i wielkość, więc prezentowały się całkiem sympatycznie w duecie. Trzeba je jednak było rozdzielić ;).

Różowoliliowy słoiczek prezentuje się z wielką gracja. To oczywiście element budowania wizerunku marki - stosowanie w słoiczkach do kawy takich a nie innych kształtów. Niemniej okazuje się, że słoiki w nieklasycznym słoikowym kształcicie są bardzo kuszące dla recyclingowców ;). Ten urok delikatnie wygiętych liniii :D.

Podobają mi się te serwetki w kwiaty hortensji. Wykorzystałam je również na pokrywce. Pomalowana fuksjową farbą, która w połączeniu z kolorem oryginalnym jest zdecydowanie mniej fuksjowa, stanowi dobre wykończenie.


 Ciekawa jestem, gdzie w końcu zawędruje ten słoik...



 

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Wzór hortensjowy - uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się te serwetki spodobały. Pewnie jeszcze niejeden raz je wykorzystam.

      Usuń
  2. Ale mnie to drażni, znikają komentarze, błędy sie pojawiają. Ech.... swietny słoiki i nawet kolor fuksjowy bardzo mi sie podoba, choć nie mój;) a serwetka na pokrywce byłaby bardziej widoczna gdybys miejsce pod nia na biało machnęła ale wiadomo taka to tylko podpowiedz Agato :) tak tez jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Ja nie brałam pod uwagę białego tła na pokrywce, ale na pewno chodziło raczej o zakrycie logo niż wyeksponowanie serwetki. :P
      Ja wiem, że jak nie będzie biało pod spodem to nie będzie tak jak w pozostałej części klejonej na białym tle. Czasem to jest irytujące, czasem zapominam ;).

      Usuń
  3. Miałam taki czas słoiczkowy, dużo ich powstało, a teraz jakoś mi przeszło, ale zabawa fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa fajna. Ja mam takie fale słoiczkowe :).

      Usuń
  4. Fajnie wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wzór, nie widziałam jeszcze takiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się lekkość i kolor oczywiście (lila!).

      Usuń
  6. Bardzo ładny:) Praktyczny i bardzo dekoracyjny - można taki wyeksponować w kuchni.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;).
      No i jeszcze człowiek ma poczucie, że jednak jakiś tam recykling stosuje ;).

      Usuń
  7. Ale masz piękny blog! I pięknie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło, że tu zawitałaś, zapraszam zawsze :).

      Usuń
  8. Super ozdobiłaś słoik, bardzo podoba mi się ten wzór i chyba widzę go pierwszy raz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię go ;). Tak, chyba jeszcze nic takiego nie pokazywałam.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.