poniedziałek, 22 lutego 2021

Słoik w bratki

 Należy odnotować kolejny słoik z okienkiem z serii jeszcze bożonarodzeniowej.


W okienku smakowitości oczywiście :), jakżeby inaczej.

 

Pokrywkę świadomie zostawiłam złotą, uznałam, że nieźle się komponuje. Oczywiście mogłaby być biała, żółta, granatowa lub nawet zielona. Jednak malowanie tego plastiku to zawsze u mnie ryzyko, że coś tam odpryśnie. Jak nie muszę zatem to nie maluję ;).

 A słoiczek całkiem wdzięczny mi się wydaje. I w dobrych rękach ;).


14 komentarzy:

  1. Mnie tez sie wdzięczny wydaje i fajne te Twoje nietypowe okienka;) i potwierdzam ze pokrywki lepiej nie malować gdy nie ma konieczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam chyba jeden taki słoik :).
      Pokrywki wredne bywają.

      Usuń
  2. Takie okienko to niezły pomysł. Od razu widać, co jest w środku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczyłam się od Mistrzyni ;) Też mi się ten pomysł podoba.

      Usuń
  3. Cudny słoik, świetne wykonanie. Ale mi zrobiłaś smaka na zawartość tego co widać na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, rozdawałam takie na święta przy różnych pracach :)

      Usuń
  4. Masz rację jak nie trzeba to nie maluj a ta nakrętka świetnie komponuje sie z całością...wiesz podoba mi się ten pomysł ze sloikiem po kawie...mogłabym tam ukrywać słodycze i nikt by w tym miejscu nie szukał 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre!
      Ale obawiam się ,że do czasu by nikt nie szukał ;)

      Usuń
  5. A ten wzór to już taki bardziej wielkanocny - bratki są bardzo wiosennym motywem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale miało być wesoło ;). No i słoiczek całoroczny w sumie się zrobił ;).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.