poniedziałek, 28 czerwca 2021

Czerwcowa odsłona zabawy Pascha 2021-2022

Zaczniemy od loga zabawy :). Po szczegóły odsyłam do banerka po prawej.
Zachęcona przez Moon Primitive przygotowuję na każdy miesiąc jedną pracę w tematyce okołowielkanocnej. U mnie jest to po prostu to co robić umiem, czyli seria zakładek z "tajemniczym" napisem ;).


Zakładka na czerwiec jakoś wpasowuje się w wysokie temperatury ;).

Skojarzenie ma jednak bardziej biblijne - bo jest na niej po prostu pustynia. Z kawałeczkiem oazy. Być może ktoś jeszcze pamięta moje opowieści o Pustyni Judzkiej - byłam w Izraelu na wiosnę kilka lat temu i pustynia była miejscem, które naprawdę mnie oczarowało.

 


Na zakładce powinien być może jeszcze znaleźć się wielbłąd - ale to chyba już nie na moje umiejętności...

Natomiast ta zakładka dostała uzupełnienie w postaci karteczki. Ja zawsze trochę się sumituję pokazując moje karteczki, bo daleko im do cudeniek, które pokazujecie. Ale jak zawsze - liczy się pomysł, a tu pomysł mi wszedł w ręce chyba niezły. Karteczka z zakładką zostały przekazane jako prezent dla Bardzo Dobrego Człowieka z okazji 50-lecia kapłaństwa. Mam nadzieję, że zakładka będzie używana. :)

 

I jeszcze fotka trzech zakładek razem (trzy miesiące - pierwszy kwartał zabawy za mną)




18 komentarzy:

  1. Przepiękna i bardzo wymowna karteczka wielkanocna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pustynia piękna <3 Chciałabym kiedyś też się znaleźć w Izraelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Długo sądziłam, że to nie będzie możliwe. Więc wszystko przed Tobą.

      Usuń
  3. Fajnie sobie wymyśliłas, że robisz zakładki. Pięknie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jakoś przyszło, tyle lat już...
      Dziękuję bardzo.

      Usuń
  4. Pustynia tym razem zgarnia wszystko. Lepiej nie można było zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo.
      Dawno nie robiłam zakładek z pejzażem, to był miły powrót do dawnych pomysłów (ale pustynia była po raz pierwszy).

      Usuń
  5. No ciekawa jestem tego wielbłąda na zakładce😂😂😂😂🤣 no dobra ale serio...zakładka niezwykle mi się podoba, kolorystycznie i symbolicznie...nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że Twoje zakładki mają już swoją markę 😊 i bardzo się cieszę, że mogę je prezentować. Pielgrzymki do Izraela zazdroszczę...Ale mój małżonek bardziej, to musiało być niesamowite przeżycie...co do napisu to nie jest chyba tak tajemniczy😉 no ale może dla niektórych..😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo i w ogóle. Rozumiem, że wielbłądem kusisz i kto tam wie co mi jeszcze do głowy przyjdzie.
      Jest dla niektórych zdecydowanie ciągle.
      Mnie się długo taki wyjazd wydawał niemożliwy ..

      Usuń
  6. Ja bardzo proszę o ładniejsze zdjęcie do galerii, no nie postaralas sie moja Droga, nie będę takiego cuda pokazywać na parkiecie, prosze wykorzystać Biblię i otworzyć na jakimś pięknym cytacie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, to będzie problem. Może da się przyciąć to z karteczką?

      Usuń
    2. Hmm rozumiem, ze juz nie masz tej zakładki?😉

      Usuń
    3. Tak jak napisałam w poście....

      Usuń
    4. No wlasnie zagapilam się🤣

      Usuń
    5. Postaram się poprawić na przyszłość... Choć może być czasem trudno.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.