poniedziałek, 26 września 2022

Szybka czerń i biel

Skrzyneczka-pudełeczko. Dawno nie pokazywałam ;).

Szybka, bo trzeba było się spieszyć, żeby wszystko doschło na czas.

Czerń i biel, bo ponoć czarny jest ulubionym kolorem (już)właściciela tej skrzyneczki.

Nie chciałam, by było bardzo sztampowo, zatem postawiłam na skosy.


Zrezygnowałam z wyklejania dna od środka, bo to często wychodzi kiepsko, gdy chcę nakleić całą płaszczyznę, a nie poszczególne elementy.. Zatem wewnątrz jest czarno, a na zewnątrz po skosie: z jednej strony czarno, a z drugiej czarno-biało.


Skrzyneczka jest nieduża, ale poręczna i sympatyczna. Lubię tę serwetkę, pewnie jeszcze ją wykorzystam.


A jutro poszukam zdjęć, które wiem, że zrobiłam i chcę pokazać, a których nie mogę znaleźć. A takie mi ładne rzeczy wyszły ;).



8 komentarzy:

  1. Podobają mi się te ukosy, super praca, bardzo piękna. <3 Niech zdjęcia się znajdą, bo co to postanowiły się zawieruszyć...bezczelne...znaleźć się i to już. :D Pozdrawiam kochana. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moc serdecznosci.
      Wiem, ze muszę stawiać na proste rozwiązania, ale na szczęście ich tez może byc wiele. Cieszę się ogromnie, ze Ci się spodobała. A te zdjecia musze gdzieś mieć....

      Usuń
  2. Oryginalny wzór z tym skosem wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukos nadaje jej wyjątkowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, klasycznie i elegancko 😀

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.