niedziela, 11 września 2022

Stoi na stacji

 Wiadomo, lokomotywa.

Kolejne pokolenie z zapałem recytuje "buch jak gorąco". Aktualne to było  - jak wiemy - w szczególy sposób tego lata. No to zrobiłam (jak się post factum okazało) ilustrację ;).

Co jakiś czas wraca u mnie motyw kwadracików w różnych kolorach - zawsze okazuje się strzałem w dziesiątkę ;). Tradycyjnie pilnowałam, by nie stykały się kwadraciki (i sześć prostokątów) w tych samych kolorach. A czarne kreski dodały wyrazistości.

Uff, jak gorąco ;)


18 komentarzy:

  1. Ja juz tęsknię za tym letnim ciepełkiem. Nie wiem dlaczego narzekałam na upał. Od dwóch dni u mnie pada. Teraz też:( Zakładka świetna. Fajny kwadracikowy motyw. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bym chciała ciepełka. Choc może do 30 st. maksimum.
      Lubie te kwadraciki.

      Usuń
  2. Twoje zakładki są doskonałe, u mnie też dziś wystąpi Twoja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra no ekstra zakładka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten wiersz i często do niego wracam czytając go dzieciom. Twoja zakładka pasuje idealnie i jest śliczniutka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorki. I pomysł na następną zakładkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, kolorowa zakładka. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Tak miło ze się podoba.

      Usuń
  7. Kwadraciki wyglądają bardzo dobrze :) I do wszystkiego pasują.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, też mam to wydanie "Lokomotywy" w mojej biblioteczce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popularne. No i wiadomo: ilustracje Szancera. Klasyka. :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.