piątek, 16 września 2022

Wielkanoc we wrześniu?

 Nie nie, to tylko kolejna zakładka  w paschalnym cyklu.

Tradycyjnie zaczniemy od banerka (link po prawej)


 Zakładka jest w kolorach nie do końca oczywistych dla mnie, tzn. takich których nie noszę i niekoniecznie dobieram w dodatkach. A jednak jakoś się to tematycznie dopasowało. Zresztą zrobiłam jeszcze jedną w podobnej kolorystyce, którą pokażę później.

 

Chciałam, żeby te cieniowane romby jakoś nachodziły na siebie i wychodziły spod siebie. Nie pytajcie, co dokładnie ma to oznaczać, bo nie wiem. Podobało mi się cieniowanie, zaręczam, że w realu wygląda lepiej. 

Zrobiłam też takie bardziej atrakcyjne (?) zdjęcie, bo wiem, że Moon Primitive ♥ takie lubi. Zdjęcie z historią. To, co wygląda jak czarka czy kubeczek pochodzi z Gruzji i może być albo naczyńkiem, albo świecznikiem - tylko trzeba obrócić do góry nogami. Dostałam to w prezencie od jedynej Gruzinki, jaką spotkałam w moim życiu, w 2000 r. :)

Fajansową kaczusię z kolei pamiętam odkąd żyję. Zawsze mieszkała przy książkach u moich Rodziców, aż całkiem niedawno mam powiedziała "przecież jest Twoja". Ale skąd, od kogo i kiedy - nie mam pojęcia ;). Ale mieszka nadal przy książkach, tylko już u mnie.

Miałam w tym tygodniu okazję usłyszeć cudne rozmowy przy stole, gdy kilku obdarowanych zakładkami przerzucało się przy kolacji czy śniadaniu zdaniami:

"I see Jesus!"

"I can't see Jesus."

"I want to see Jesus." 

😂




16 komentarzy:

  1. Piękna zakładka w egzotycznych kolorach. A kaczusia niech dzielnie pilnuje Waszego księgozbioru. A może potajemnie sama czyta znajdujące się w nim książki? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podobają takie pomarańcze w tej zakładeczce. Cudna jest! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie są to też móje ulubione kolory, ale mój syn akurat uwielbia żółty i pomarańczowy. Zakladka wyszła bardzo fajnie z tym wzorem. Chyba udało Ci się zrobić to co zaplanowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Ja tez znam osoby, które wolą te kolory od innych. Jak dobrze, ze jesteśmy tak różnorodni.

      Usuń
  4. Pięknie wyszło to cieniowanie. A te ciepłe kolory w tle ogrzewają i właśnie zimą lubię się tak ubierać. A latem z kolei w niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest dobra myśl. Kolory, które ogrzewają :).
      Ja lubię śliwki i granaty cały rok :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię Twoje zakładki. Są piękne i niespotykane nigdzie indziej.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak potrzebne są takie słowa.
      Nie ma problemu z dostaniem zakładki...

      Usuń
  6. Mnie się podoba jest taka Energetyczna!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.