piątek, 7 października 2022

Niespodzianka pocieszanka :)

 Zadziwia mnie zawsze ogromna ludzka dobroć i to jak często doświadczam jej całkowicie niezasłużenie.

Otrzymałam w tym tygodniu przesyłkę od Magdaleny (jedno z moich ulubionych imion), Autorki bloga zaciszelenki.blogspot.com. zajrzyjcie, bo warto. 

Paczka zaskoczyła mnie wielkością. A jej wnętrze to same cuda.


I parę detali.




Mydełko cudnie pachnie. Krem do rąk świetny. I juz mam pomysły na ozdobienie i wykorzystanie pudełka. A słonik też bedzie śliczny.

😊

Na dodatek okazało się, że Magda mieszka nie tak daleko ode mnie, w ważnym dla mnie miejscu.

A do tego prezenty osłodziły mi walkę z katarem.

DZIĘKUJĘ 💖

20 komentarzy:

  1. Prezent piekny, zdrowia życzę bo i mnie dopadło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna paczuszka ,na pewno zasłużyłaś na tyle dobra 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejsze są niespodziewane niespodziewajki :) Nie muszą być duże ani tak okazałe jak ta cudna paczusia, ani kosztowne być nie muszą, mogą być małe, malutkie, tyciutkie, bo jakie by nie były, sprawiają OGROMNĄ radość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała niespodzianka. :)
    Niespodzianki zawsze cieszą.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości.Czy ta szpula to jakaś ozdobna wstążka, czy kanwa? Myślę, że prezent przyczyni się do wypędzenia infekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taka szeroka kratkowana taśma. Ciekawie będzie ją wykorzystywać.

      Usuń
  6. Super. Dobrze mieć takich ludzi " koło siebie " jak się okazuje całkiem blisko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zostalas obdarowana :) prezenty no miła sprawa i każdy z nas je lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, pyszności, gratuluję i zdrowiej !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.