wtorek, 18 października 2022

Labirynt mózgu

 Co jakiś czas wracam do klasycznych krzyżyków. I lubię to.

Wracam też do motywów, które już się tu pojawiały i też to lubię. Zwłaszcza, gdy następuje to po dłuższym czasie.

Zrobiłam blisko cztery lata temu (w grudniu 2018) z radością dwie labiryntowe zakładki. Pokazywałam je na początku stycznia 2019.

Pierwsza jest tu, a druga tu

I teraz w ramach zabawy Pascha 2022-2023 wróciłam do tego motywu.

Tradycyjnie najpierw logo:

I potem zakładka:

Najpierw w całej okazałości:

  

Jako tło posłużyła jedna z moich ulubionych serwet (można też ją uznać za obrus). Co do samej zakładki, to cóż tu komentować? Może tylko tyle, że ten labirynt kojarzy mi się z mózgiem, a ja jestem więlką fanką pamiętania o tym, by w życiu kierować się rozumem, a nie emocjami ;). 

Zrobiłam jeszcze zdjęcie z nietypowym świecznikiem, który dostaliśmy latem. Ta figurka to odwzorowanie figury Chrystusa Sługi z kaplicy w Centrum Ruchu Światło-Zycie na Kopiej Górce w Krościenku nad Dunajcem. Można tam zajrzeć na przykład tutaj naciskając pomarańczową kulkę z grubsza na środku.

 

PS.
Odkryłam zakamuflowane komentarze, które Blogger uznał nie wiadomo czemu za spam i skutecznie przede mną schował (a nie wszystkie uznane za spam tak skrzętnie chowa). Bardzo przepraszam zatem, że nie wykryłam ich wcześniej .....


 


14 komentarzy:

  1. Świetny labirynt. Nabieram wprawy w patrzeniu na Twoje zakładki i coraz łatwiej mi dostrzec Jezusa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje spojrzenie na wiarę. Super zakladka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie wiem co napisać.
      I fajnie, ze się podoba.

      Usuń
  3. Piękne prace. Och! te Google. Jak dobrze, że napisałam... :) Dziwactwa z tym spamem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też blogger chowa mi komentarze do spamu....ale już nie ma, co chować, bo my o tym wiemy. ;D Praca jest bombastycznie czadowa. Tak, nieco, jak mózg, fantastyczny efekt, no niesamowicie czadowy. :) Bardzo lubię Twoje prace, ta ma totalny power!!!! Pozdrawiam Cię najserdeczniej, radosnego dnia. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wydobyłam ten komentarz ze spamu....
      Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba. Dzięki.

      Usuń
  5. Zakładka cudna! Ten labirynt mnie oczarował i jaka piękna prezentacja na tle świecznika :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.