sobota, 5 stycznia 2019

Labirynt 2

Juz kiedyś pisałam, że lubię robić zakładki po dwie w podobnym stylu, jakby nie starczało mi jednej z danym motywem :) Może to kwestia wielkości tych prac? Może gdyby taki pierwszy labirynt był większy, to niekoniecznie miałabym ochote na robienie drugiego? A miałam.

I podobnie jak z poprzednim, niebieskim, zabrakło mi nici - tych ciemnych. Problem był jednak poważniejszy, bo to były (jak się okazało po przyjrzeniu sie bobince) nici z moich starożytnych zapasów, bez numeru, bo albo kupowane gdzieś w Rumunii czy Czechach w latach 70. lub 80., albo jeszcze z czasów gdy wszystkie muliny w PRLu miały numerek bodajże 404. Na szczęście w którejś pasmanterii udało się dobrać kolor idealnie.


O ile w poprzedniej zakładce trasa labiryntu była jasna, a ściany ciemne, tutaj jest odwrotnie: trasa jest ciemna, a ściany jasne (i udało się "shaftować" nieco różowawych nici!), elementy kolorystycznie ożywiające sa umieszczone w "ściankach". Na zdjęciu niestety nie do końca to widać, te kolorowe kropki wyglądaja jak dodatkowe przejścia.

Myślę, że jeszcze wrócę do tego motywu na zakładkach, bo jest obiecujący.




16 komentarzy:

  1. Znakomita zakładka.:) Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy dzionek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zakładki. Aż sobie oczętami przeleciałam przez cały ten labirynt. Obie zakładki są świetne i bardzo ciekawe. Suuuper!!!!

    Udanego weekendu życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Był udany i nawet zaskakujący ;).

      Usuń
  3. Cudownie wygląda! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślę, że wrócisz, bo jest fajowy (jakby to pewna młoda kobieta, 90 cm wzrostu powiedział)
    A ja dziękuję za życzenia ♥ i już moją fajową zawieszkę ♥:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór jest niezwykle obiecujący. Będę czekała na kolejne labirynty.
    Dziękuję bardzo za życzenia! Poczta świąteczna dotarła do mnie hurtowo dopiero wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą kolejne, choć nie od razu. Paskudna ta poczta...

      Usuń
  6. Rzeczywiście bardzo fajny motyw i pomysł ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No bardzo mi sie podoba, mimo tego różu...rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten róż na szczęście delikatny, nieco łososiowy :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.