środa, 23 stycznia 2019

Soczyście

Tak sobie z myślę, jak bardzo nasze ludzkie odbieranie kolorów jest związane z pogodą, z otoczeniem i pewnie też z nastrojem chwili. Po pieknie słonecznej sobocie i odrobinie słońca w poniedziałkowe popołudnie jest znowu szaroburo, choć dni już zdecydowanie ciut dłuższe. Jak tak patrzę w okno pod światło od mojego biurka, to nawet sikorki wydają mi się szare, choć akurat te naprawdę szare do mnie nie przylatują.
Przylatują za to mewy. Nie, nie siadają na balkonie, ale sprawiają, że czuję się jak nad morzem :)


I jakie zadowolone z siebie :)

Pomyślałam też, że może podzielę się  - niepospolitym przecież - widokiem cebulastej kopuły na ziemi, wspomnianej w przedostatniej notce. Trochę mi się kadr przesunął, ale zdjęcie było robione z samochodu w czasie jazdy.



No i dochodzę wreszcie do zakładki, której zawdzięczam tytuł wpisu. Sama się dziwiłam, że tak jakoś weszły mi rękę same soczyste i mocne kolory.


Ciekawe do kogo powędruje :)

20 komentarzy:

  1. Zakładka jak zawsze fajna :)
    A co to za budowla uchwycona w kadrze ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sanktuarium Matki Bożej Pocieszenia w Borku Wielkopolskim :)
      http://parafianmp.com.pl/cudowny-obraz/

      Usuń
  2. Piekne zdjecie zrobiłaś Agato a mewy rzeczywiście przywołują zapach morza:) zakładka urocza a kolory optymizmu dodają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, gdy niebo jest szare, to wszystko wokół wydaje się być bez kolorów. Dobrze, że zakładka jest kolorowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ta szarość nieba przytłacza. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Mnie się zakładka kojarzy z robotem, pewnie dlatego, że wnuk się fascynuje robotami a ja z nim przebywam:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mnie też sie kojarzy z robotem? :)

      Usuń
  5. Widok rzeczywiście niepospolity. Skojarzyło mi się dość przerażająco z jakimś huraganem, który zerwał kopułę. Dobrze, że to było celowe działanie. Soczysta zakładka natomiast kojarzy mi się z klockami lego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był pewien szok - człowiek spodziewa sie kopuły, a tu goła wieża! Na sam koniec wypatrzyłam ja na dole. I zastanawiam się jak ją zdejmowano...

      Usuń
  6. Mi też zakładka kojarzy się z robotami, bardzo fajne kolorki.:) Sanktuarium w Borku jet piękne, ale aż żal że aż tak niszczeje w środku. Pozdrawiam Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      W sumie nie miałam szans na dokładne przyjrzenie się wnętrzu, na dodatek stały choinki etc., choć nie zostało mi absolutnie wrażenie potężnego zniszczenia. Myślę, że ta zdjęta kopuła to znak prowadzonych prac...

      Usuń
  7. nie lubię, jak mewy przylatują na balkon, bo one strasznie brudzą. To chyba najbardziej brudzące ptaki, jakie znam (kormoranów u nas nie ma). Na szczęście mewy u nas są zwiastunem wiosny i pojawiają się zwykle na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tu chyba nawet na ziemi nie siadają. :) Ale brudzą niewątpliwie.
      Gołębi na balkonie nie znoszę i wyganiam. I srok. Na szczęście tej zimy raczej się nie pojawiają i w ogóle gołębi tu mało (a sierpówek wcale).

      Usuń
  8. Nie dziwię Ci się wcale, że szukasz mocnych kolorów. Ja chodzę po markecie i nie mogę się nacieszyć widokiem kolorowych prymuli. Wiosny mi się już chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam sobie hiacynta :) I z radością odkrywam, że niebieski jest :)

      Usuń
    2. Sprowokowałaś mnie! Ponieważ wreszcie jutro składam choinkę, będę miała duuużo miejsca na hiacynty :)))

      Usuń
    3. No to będzie Ci pachniało jak u mnie :)

      Usuń
  9. Mewy zapozowały cudnie. Mi się zakładka kojarzy z jakimś indiańskim, ogromnym totemem przy świątyni jakiegoś Wodza :D Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One jk przylecą to tak cały czas prawie :)
      Może być i totem :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.