sobota, 26 stycznia 2019

Przekornie

Spadł śnieg, na aucie było z 5 -10 cm jak nic. I trzymał się mimo dodatniej temperatury. Nie lubię odśnieżać samochodu - mało odkrywcze, prawda? ;)
No i niestety nie mogę jutro jechać na sanki - jaka szkoda!

Przekornie pokażę dziś bardzo wiosenną zakładkę. W sam raz pod zapach hiacynta, który co prawda niemal leży na stole, ale pachnie ze wszystkich sił.


Zielono i wiosennie - chociaż na zakładce. Wszak u nas jednak styczeń to pełnoprawna zima :). Nie tak jak w Irlangii, skąd znajomy pokazywał zdjęcie całego pola prymulek ;). No ale tam podobno wiosna zaczyna się 1 lutego :D.

16 komentarzy:

  1. Oooo! Dawno nie było w takiej kolorystyce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zielony to nie jest jednak mój ulubiony kolor. Ale od czasu do czasu mam na tę tonację ochotę.

      Usuń
  2. Ja myślę, że to tak pomiędzy zimą i wiosną. Te niebieskości to mnie się jeszcze kojarzą z zimą. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki kolor między zielonym a niebieskim, bardzije zielony jednak. Zdjęcie zawsze trochę inaczej wychodzi...

      Usuń
  3. Bardzo pięknie podobają mi się dzisiejsze kolory;) ...choć nie wiosnę czuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja widzę w niej odbijające się w morzu słonko,piękna zakładeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, teskni mi się za morzem...

      Usuń
    2. ooo haha Widzę to samo. :))))

      Usuń
    3. Czyli jakiś przekaz ukryty albo moje ukryte marzenia wyszły na wierzch :)

      Usuń
  5. Pozjeżdżałabym na sankach. hihi Kiedyś z braku sanek, jeździłam z górki na reklamówce, da się. :D Cudna praca, kolorystyka kolaży mi się z morze pełnym słońca. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mam super miejsce na sanki niedaleko naszego miasta, ale niestety to jest kilkugodzinna wyprawa...

      Usuń
  6. Zapachniało wiosna a do niej jeszcze tyle czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy chyba tęsknimy, choć niektórzy jeszcze wybieraja sie na narty

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.