poniedziałek, 28 stycznia 2019

Kolorowy kocyk

Precyzując - kawałek kocyka :).
Tak wygląda ta zawieszka - jak kawałek odcięty od kolorowego koca :). Nieodmiennie takie właśnie mam skojarzenie z zawieszkami czy zakładkami wykonanymi techniką przeplatania.

Przypomina mi się też czas z mojej młodości, kiedy nosiło się takie jakby kocykowe płaszcze w kratę. Z naszytymi na wierzchu kieszeniami. Mojego szczerze nie znosiłam, nie da się ukryć, ale też nie był taki kolorowy tylko w jakichś tonacjach beżu... I w sumie chyba nie pamiętam, bym widziała jakiś inny, który by mi się na pewno podobał...







No to idę robić kolejne drobiazgi :)

8 komentarzy:

  1. Fajne skojarzenie z kocem,a kolorki grają i pobudzają,super zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe, podoba mi się i też kojarzy z kocykiem. Taki płaszcz chętnie bym nosiła, bo ja lubię takie nieco inne, ciekawe i jednocześnie piękne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja bym mogła mieć taki płaszczy- nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój by pewnie obiektywnie ładny, ale ja sobie się w niem nie podobałam. A taki kolorowy były dla Ciebie w sam raz :)

      Usuń
  4. Nie znam tej mody z takimi płaszczami ale w sumie sie nie dziwie Twojej niechęci, chociaz taki kolorowy pewnie byłby fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.