środa, 2 stycznia 2019

Labirynt 1

Motyw labiryntu "przywędrował" do mnie w pierwszej dekadzie grudnia, kiedy uczciwie mówiąc nie miałam czasy na hafty - poza jedną podróżą, a wiadomo, że w pociągu można wiele różnych rzeczy zrobić :). Labirynty rozwijały czy też budowały się z przeszkodami. Ten dzisiejszy niebieski utknął w miejscu, bo zabrakło mi nici. Zabrakło nie tylko u mnie, ale i w pobliskiej pasmanterii, nie wiem czy to był taki popularny odcień przed świętami?

Nici jednak zostały znalezione gdzie indziej i udało się skończyć. Mojemu synowi przypomina ta zakładka grę komputerową Pac-man, mnie w którymś momencie przypomniała węża, w którego grałam na komórce Teściów koczując w szpitalu przy chorym dziecku ze 20 lat temu. No, może 19?
Dominują dwa kolory, ale dorzuciłam kilka kolorowych plamek ;).

Tak sobie pomyślałam, że labirynt to nawet dobra metafora na początek nowego kalendarza. Z nadzieją, że da się wyjść....

18 komentarzy:

  1. Właśnie chciałam zapytać: da się go przejść?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam skojarzenie, jak syn :) A takich pasmanteryjnych sytuacji nie lubię bardzo ;) więc następnym razem kupuję zbyt dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tę grę nie grałam :)
      Też nie lubię bardzo ;)

      Usuń
  3. Jest.....genialna! Ogromnie mi się podoba :) Dobrze, że w labiryncie są nie tylko pokręcone korytarze, z których czasami trudno wyjść, ale i plamy światła dające nadzieję.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglada ! Bardzo mi sie podoba zestawienie kolorystyczne no i swietny pomysł:) gry takiej nie znam ale węża owszem :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten granat troche inny jest w realu niz na ekranie, ale niestety dysponowałam tylko nienajlepszym zdjęciem (zakładka poszła w świat).

      Usuń
  5. Piękna zakładka! Mnie też skojarzyła się z Pac-manem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja tej gry nie kojarzę, musiałam sobie w internecie obejrzeć :)

      Usuń
  6. Można się pogubić, ale tak sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post. Happy New Year! 🙂
    Following you, follow back?
    www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.