wtorek, 15 stycznia 2019

Tylko dwa kolory

Dwa kolory mogą się kojarzyć z czernią i bielą. (Swoją drogą ciekawe, że nikt o czarno-białych zdjęciach nie powie, że one sa też kolorowe, a przecież te dwa kolory mają... Ot, taka dygresja.)
Ale zakładka nie w czerni i bieli a taka bardziej ognista :)

Już nie pamiętam czemu postanowiłam utrzymać ten dwukolorowy reżim. Pewnie tak po prostu dobrze się haftowało. A zakładce chyba wyszło to na dobre.


Skojarzenie mam z układem ulic i placów na planie jakiegoś miasta. Takiego... bardziej podłużnego :D


Za oknem biało lub szaroburo, zimno i wietrznie - nic z powabności białej zimy. Od połowy grudnia mamy chyba czwarty pogrzeb wśród rodzin znajomych (w tym tygodniu dwa). Czyli myśli napływają mniej karnawałowe, a bardziej ukierunkowane na wieczność i przemijanie. Słuchaliśmy dzis pięknego wspomnienia syna o zmarłym ojcu. Chciałabym, by i o mnie dzieci mogły powiedzieć tyle dobrego...

8 komentarzy:

  1. To nie jest plan miasta, to azteckie wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała zakładka.:) Mi też się wydaje, że to nie jest układ miasta, a jakieś pismo. Oj kruche to nasze życie, trzeba cieszyć się drobnostkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj kruche. Dziś kolejna taka wiadomość. :(

      Usuń
  3. A dla mnie to alejki w ogrodzie francuskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie sie kojarzy z labiryntem :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.