poniedziałek, 7 stycznia 2019

Misz masz

Zanim zgram, opracuję i opiszę zdjęcia kolejnych zakładek (chwilowo nie labiryntów), nadrabiam zaległości w dydnadełkach ;).
Taka jedna (z wielu) bardzo kolorowa zawieszka. Zupełnie zwariowany wzorek, o ile można mówić o wzorku. Każda strona inna, choć kolorystycznie stosunkowo jednolite. Taki była zamiar - odrobina szaleństwa jeszcze w listopadzie (mówiłam, że zaległości).


"Prawość i lewość", awers i rewers, front and back dobrane całkowicie przypadkowo - tak jak najczęściej, poza zawieszkami z literkami czy napisami.

Dobrego tygodnia wszystkim życzę  :). Wreszcie poniedziałek jest poniedziałkiem (i już nie mylę się jak po Nowym Roku).



PS. Przypadkiem odkryłam, że jedna z moich zawieszek wisi przy pewnych kluczach. Wiecie jaka to radocha zobaczyć, że takie małe coś jest używane :D

12 komentarzy:

  1. Za zawieszkę, bo robisz je cudne, serdecznie Agatko dziękuję:-)Moja też jest przy kluczach!

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być cudowne uczucie. :))) Piękne są Twoje zawieszki. <3 Radosnego tygodnia. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. Ucieszyłam się rzeczywiście bardzo ;)

      Usuń
  3. To zawsze świetne uczucie zobaczyć swoje prace u kogoś ;) ♥ Zawieszki na pewno cieszą użytkownika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to daje wiele radosci. No i mam nadzieję, że moje prace cieszą :)

      Usuń
  4. Zakładka mi służy wiec zawieszki zapewne tez beda :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.