sobota, 19 stycznia 2019

Nad jeziorem niebiesko

Dziś na pogrzebie Bardzo Dobrego Człowieka było piękne słońce i cudne błękitne włoskie niebo. Ze zdziwieniem tylko stwierdziliśmy, że na starym, białym kościele w B. nie było cebulastej kopuły, tak niezwykłej w tych okolicach. Potem zobaczyłam dopiero, że stała tuż obok kościoła - pewnie trzeba obić ją na nowo blachą...

Ale wpis w sumie nie o tym, tylko o tym, co się z tym włoskim niebem kojarzy...

A kojarzy mi się taki obrazek:


Szliśmy wąską uliczką schodzącą nad to nieprawdopodobne jezioro i żałośnie patrzyłam na autko stojące - jak mi się wydawało - w tak niepodpowiednim miejscu. Ta ławeczka między dwoma platanami wyglądałaby tak pięknie bez niego ...  A potem popatrzyłam jeszcze raz :).  Uważam, że to jedno z najlepszych zdjęć z tamtego dnia :)

14 komentarzy:

  1. Mnie też to autko zupełnie tu nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Niestety ma obcięty kuperek, bo jakiś płot chyba wchodził w kadr.

      Usuń
    2. niemal jak "zdjęcie zawiera lokowanie produktu" :)))

      Usuń
    3. Produktem jest samochód czy jezioro :D

      Usuń
  2. Też lokowanie produktu mi się wydało ;) Produktem autko, ale jeśli można nim nad takie jezioro przyjechać, a następnie patrząc na nie się tak rozmarzyć i rozmyślić, jak postać za autkiem, to...nie dość, że zdecydowanie to musiało być zdjęcie dnia, to jeszcze reklama tak by do mnie przemówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a dla mnie to zupełnie zaskakujący tok myślenia :).
      Co do postaci za autkiem to nie mam pewności czy w realu miały jakikolwiek związek ze sobą. Ale tak, tak postać czy posiedzieć nad jeziorem...

      Usuń
  3. Zdarzają się takie wyjątkowe chwile...

    OdpowiedzUsuń
  4. spokojne zdjęcie w trudnym czasie ...

    moje kondolencje, Agaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie i piękny moment... Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.