poniedziałek, 1 lipca 2024

Drabinka

Zakładka z drabinką. Taki żarcik w sumie. Oczywiście nie jest to dosłownie drabinka, nie ma wypukłych szczebelków. Zachowałam reżim kolorystyczny - szary i czerwony - i dodałam kolorowe akcenciki, jak rozsypane confetti (albo klocki Lego). Haftowało się miło i radośnie, dość szybko. Trzeba było tylko pilnować odstępów. Takie schematyczne skromne rysunki mają czasem działanie terapeutyczne: powtarzalne ruchy, nie trzeba za wiele kombinować, a zakładka powoli się zapełnia.

Ogonek całkiem długi, zbiera kolory z tych rozrzuconych klocków 😄.

Pozdrawiam serdeczne wszystkich wakacjujących.


8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie optycznie jest to jak najbardziej drabinka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajęcie medytacyjne :), a efekt miły dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetna drabinka, bardzo ładna. Ja też widzę miasto nocą, jakby bloki pełne światełek, które oglądam z panoramy. Uwielbiam kiedy sztuka budzi wyobraźnie. :) Bardzo pięknego dnia Ci życzę. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuka - poczułam się wyróżniona :). Dzięki, pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetna jest ta drabinka. Kolorki jak u strażaków:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też drabina skojarzyła się ze Strażą Pożarną, drugie skojarzenie - regał z papierami do rękodzieła... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.