sobota, 13 lipca 2024

Powrót do zygzaków

U mnie nadal faza na mocne kolory. Wróciłam jednak do dawno nieruszanych wzorów. Mówiąc o wzorze mam na myśli bardziej sposób robienia zakładki, a nie konkretny wzór. Kiedyś dawno temu wymyśliłam, że można robić przeplatanki zygzakiem i wtedy zakładka po obu stronach wygląda tak samo. To inna metoda niż przeplatanka koszykowa i można tworzyć ciekawe desenie. Zwłaszcza gdy się pamięta, że zygzaki mogą być większe i mniejsze, bardziej i mniej ostre. No i zygzaki mogą się czasem nawet prostować.

Dziś pierwsza z tej nowej serii zakładek. Jak zawsze mam z tego tworzenia ogromną frajdę. I trudno się oderwać :)


 Te moje zakładki mają zawsze na górze miotełkę - to najłatwiejszy sposób wykończenia.
Oczywiście zrobienie takiej zakładki naprawdę nie jest trudne. W sumie najtrudniejsze jest przewidzenie jakiej długości nitkę trzeba uciąć... Można oczywiście sztukować po drodze, ale zdecydowanie lepiej jest, gdy nie trzeba dodawać nitek w miejscu innymi niż wspomniana miotełka.


8 komentarzy:

  1. Ta mi się skojarzyła z indiańską opaską- piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nawet jedna z pierwszych była pokazywana pod takim tytułem...
      https://aggajas.blogspot.com/2015/02/krajka.html?m=1

      Usuń
  3. Śliczna jest , na pewno nie taka prosta w wykonaniu ale warta zrobienia, ja bardzo lubię Twoje zakładki Agato !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No nie jest to jakoś szczególnie trudne :)
      Cieszę się, że lubisz.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.