czwartek, 11 lipca 2024

Dwumiesięczna

 Tak, wiem, że tytuł mylący :)

Ta zakładka jakoś nie chciała się zrobić.  Zaczęłam i... nie mogłam skończyć. Ba, po drodze zrobiłam parę innych, a ta wciąż straszyła. Naprawdę nie wiem dlaczego tak mi z nią było ciężko.

Ale się w końcu udało.

Te nierówne fale i zmiany kolorów dały naprawdę świetny efekt. Jak patrzę na ekran, to mam wrażenie, że ta zakładka żyje, jest w ruchu i sama sobie się dziwię:  że taką zrobiłam i że się tak długo z nią męczyłam ;).
Przy panujących za oknem temperaturach ta zakładka zdecydowanie niesie ochłodę... wizualną ;)


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. A miałam tyle wątpliwości po drodze.

      Usuń
  2. Zanim przeczytałam opis, to sobie pomyślałam, że ta zakładka, jakby faluje, jakby to był najczystszy ocen, jakby właśnie te fale żyły. Świetny efekt i tak, ochładza w ten upał. Potrafisz, na takich małych pracach zawsze oddać bardzo dużo emocji, nie wiem, jak Ty to robisz, ale robisz!!! Uściski. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Tak, od początku miały to być fale.

      Usuń
  3. Niczym fale na morzu, cudnie wyszła. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka piękna laguna, że aż się chce wskoczyć i zanurkować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, warto było się męczyć, by przeczytać takie słowa :).

      Usuń
  5. Poczułam się jak nad morzem...genialna jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękna. Ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękna!!! I kokafzy się z wodą ale także z przekrojem.jakiegos ładnego niebieskiego kamienia 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to takie piękne skojarzenie. Chciałabym umieć rozbić tak kamień, by zobaczyć taki środek.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.