poniedziałek, 27 maja 2013

Maj (jeszcze)

No właśnie - jeszcze maj. Taki zimnawy cokolwiek ;]. W ostatnim czasie powstały jednak w ramach ogrzewania serca (i kłucia palców) dwie nowe zakładki. Chronologicznie wcześniejszą pokażę dopiero za jakiś czas, bo ma konkretne przeznaczenie i ma być niepodzianką. Udostępnienie zdjęcia niespodziankę by oczywiście uniemożliwiło. A przynajmniej ujęłoby jej trochę czaru :)
Prezentuję więc drugą z tych ostatnio wyszytych zakładek - jak najbardziej adekwatną do tytułu posta. Z elementami - hm...- dotąd przeze mnie niestosowanymi. Niespkromnie powiem, że efekt mi sie podoba, choć niestety trochę gubią się dwa odcienei jasnej zieleni (konkretnie ten ciemniejszy z tych jaśniejszych). Ale miało być radośnie i optymistycznie (jak to wypada w maju) i to chyba się udało.


Co ciekawe, z inspiracji Pewnej Osoby wzięłam się za projektowanie kwiatków w Excelu :D. Do tej pory polegałam raczej na wyobraźni, ewentualnie kartce z ołówkiem. Excel okazał się przyjazny (do tej pory używałam go raczej w celach kalkulacyjnych a nie artystycznych), wzór zaprojektowany, po czym... i tak pierwszy kwiatek "według tego wzoru" haftowałam z pamięci, bo nie miałam dostępu do pliku, już nie pamiętam nawet z jakiego powodu. W rezultacie mam dwa wzory kwiatków :D. Sympatycznie, prawda? Do tego raz jeden podoba mi się bardziej, raz drugi :D.

Oczywiście skojarzyła mi się (naprawdę mało oryginalnie) piosenka SDMu: "A teraz maj dokoła maj wyświęca ogrody..." Jak napisałam na początku, w sercu ciepło, na zwenątrz jakby mniej... No ale NIE pada - lało w sobotę podczas licznie w naszej okolicy organizowanych festynów...

Kolejne pomysły zakładkowe oczywiście czekają... Za dużo pomysłów... Chyba...

PS. Zdjęcie w poprzednim poście zaktualizowane :)
PS 2. 19:01 Właśnie weszłam do kuchni i zobaczyłam, że LEJE!

7 komentarzy:

  1. przecudna jest ta zakładka, jak i również piosenka SDM
    ale bzy już przekwitają, niestety :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już chyba nawet przekwitły. Ale pąki piwonii są coraz większe :)

      Usuń
  2. Jaka śliczna :) i taka wiosenna, i majowa...
    Ciekawie wyglądają te obwódki wokół płatków :)

    Ad. PS 2. U nas też dziś lało! Bardzo lało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) to - jak widzisz - właśnie to novum :)

      No i ogród macie podlany bez efektów ostatecznych... ;)

      Usuń
    2. I to jak bardzo podlany! Nawet Głowa Domu, która generalnie jest zadowolona z deszczu, wczoraj stwierdziła, że już by wystarczyło ;)

      Usuń
  3. Twoja zakładka skojarzyła mi się z nadzieją i radością...
    Pięknie wygląda.

    Dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowo zostawione na moim blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agaju czy tą zakładkę można od Ciebie kupić? Bardzo mi się podoba. Jeśli tak - daj znać u mnie na blogu, albo na maila. gargamelka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.