poniedziałek, 20 maja 2013

Militarnie?

No właśnie. :)
Taki tytuł, bo trudno za każdym razem pisać, że zakładka jest "inna". Każda jest inna :D
Nie, nie wyhaftowałam czołgu ani armaty, ani nawet rycerza. Ale wystarczy popatrzeć. Ja mam zdecydowane militarne skojarzenia. A Wy?


Wiecie już dlaczego militarne? Czy też ten widok nasuwa Wam zupełnie inną interpretację?


A dla złagodzenia nastroju zdjęcia zapachowe. Nie mogłam się oprzeć...





PS (dopisane później).
Pisałam o tym wcześniej, więc jeszcze raz, zakończenie:
http://info.wiara.pl/doc/1560879.Pogrzeb-matki-i-czworga-dzieci

8 komentarzy:

  1. :(((((
    nie umiem odnieść się do militariów, jestem tak bardzo głęboko poruszona listem pożegnalnym, że o niczym innym nie jestem w stanie teraz myśleć:(
    Niech odpoczywają w Bogu, a tych co zostali niech Pan Bóg prowadzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie pasuje ten wpis do listu. Ale list przeczytałam dzisiaj rano i wydawał mi się ważny...

      Usuń
  2. Ten list, i cała sytuacja tak mnie wzruszyła, że ciągle o nich wszystkich myślę.

    Mimo wielkiej ufności męża i syna pewnie też, trudno mi się z tym wszystkim pogodzić

    A zakładka?
    rzeczywiści, w sam raz na pagon:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy można się pogodzić. Albo inaczej, pogodzenie się nie umniejsza bólu.

      Tak - pagon to jest to narzucające mi się skojarzenie. Ale nie było to moim zamiarem...

      Usuń
  3. Rozmawialiśmy u nas o sytuacji tej Rodziny... niewyobrażalne to wszystko. Myślę, że Dosia ma rację... trudno się pogodzić, trudno dalej żyć. Tylko mocne i głębokie oparcie w wierze może być pomocą.

    Co do zakładki - pagon zobaczyłam po dłuższej chwili :) Najpierw zobaczyłam wzór na chodnik do jakiegoś pokoju (nie wiem dlaczego, ale najbardziej pasuje mi pokój biurowy, taki gabinecik do pracy).

    Bzy i u nas pachną... zbierane podczas drogi powrotnej z wczorajszej wyprawy na odpust do niedaleko położonego sanktuarium :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewyobrażalne - to dobre słowo. W takich czy podobnych sytuacjach mimowolnie zawsze widzę swoje dzieci i nas. Nie umiem myśleć o tym spokojnie. Rzeczywiście tylko wiara może być oparciem...
      - - - - -
      Chodnik. A wiesz, uświadomiłam sobie, że to jest to drugie skojarzenie, którego nie umiałam zwerbalizować!

      U nas bzy już przekwitają niestety... Ale konwalii mnóstwo.

      Usuń
  4. ..... macie rację słowo niewyobrażlne jest najlepszym słowem.
    A co do zakładki kojarzy mi się z medalem, zamiast frędzelka przyczep złote koło i medal jak się masz. Dla Ciebie oczywiście złoty - generalski.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złote koło, powiadasz...
      Dzięki za medal! Pozdrawiam również!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.