środa, 10 kwietnia 2013

x 7

Od eNNki otrzymałam wyróżnienie:


które skądinąd można przetłumaczyć jako "utalentowany (having many skills) bloger". Zważywszy, że to dopiero 41. wpis na moim blogu, wyróżnienie jest zdecydowanie na wyrost. ENNko, doceniam Twoją wiarę we mnie - tym bardziej, że wszak dopiero się poznajemy :). Dziękuję raz jeszcze! 
Co ciekawe, widując takie czy inne wyróżnienia na innych blogach, myślałam sobie, że mnie jako osobie początkującej, przynajmniej na razie coś takiego nie grozi.... Postaram się spełnić prawie wszystkie warunki. Prawie, gdyż jednak nie przekażę pałeczki dalej - część blogów, które chętnie bym wymieniła wypisała już eNNka, o autorach innych wiem, że nie nie byliby zachwyceni.... 

A siedem faktów...
1. Utworzenie bloga wymagało ode mnie pewnego samozaparcia, z zasady nie istnieję na portalach społecznościowych...
2. Lubię pisać listy.
3. Staram się myśleć (i mówić) pozytywnie (co niestety nie zawsze mi wychodzi).
4. Jestem (i zawsze byłam, tu przydałby mi się polski odpowiednik angielskiego Present Perfect) osobą nieśmiałą, od lat przekraczającą w tej kwestii własne ograniczenia.
5. Chciałabym jeszcze zrobić w życiu różne rzeczy i być w różnych miejscach.
6. Nie najgorzej orientuję się w terenie (o dziwo tego można się nauczyć).
7. Mam lęk wysokości i w związku z tym Orlą Perć w Tatrach zwiedzam tylko punktowo.

Rozmaite inne fakty i tak już się zdążyły ujawnić, inne pewnie będą się ujawniać w miarę upływu czasu.
I - korci mnie, aby to napisać - będą nowe zakładki! Kanwa już podobno do mnie jedzie. Przez internet, nawet łącznie z opłatą za paczkę, wyszło taniej niż w upatrzonej pasmanterii (trzy arkusze w cenie dwóch, na dodatek pasmateria jakoś nie może się tej kanwy dorobić).


Ech, gdyby taką zakładkę dało się zrobić...

10 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    i bardzo mi się podoba to myślenie pozytywne :)

    oraz poproszę zakładkę :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosiu, z przyjemnością, jak tylko kanwa dotrze. Czy masz jakieś szczegółowe wytyczne np. co do kolorystyki? No i czy ma być z cytatem czy nie? Takiej jak zdjęcie nie zrobię, bo nie da siew tej technice.

      Usuń
  2. jesteś bardzo pozytywną osobą i to czuć w każdym poście i komentarzu :) Pisanie listów - tak bardzo teraz zamarło, może te posty uznać za takie listy do nieznajomych :) I najważniejsze - serdecznie gratuluję i bardzo zazdroszczę orientacji w terenie, ja nie mam za grosz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emko, Dziękuję :). Listy pisuje jeszcze od czasu do czasu, częściej mailem. Tak te posty tez coś z listów mają. A orientacji w terenie jakoś się nauczyłam - tylko wymaga to czasem skupienia. I wyobraźni. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za przyjęcie wyróżnienia :)
    Nie całkiem na wyrost, dalej tak uważam. Wszak Ty jesteś utalentowana, a blog też się rozwija coraz bardziej :)

    W punktach: 1, 2, 3, 5 i 6 znajduję sporo podobieństwa do siebie :)))
    To całkiem sporo... a jakby dodać, że też lubię haft krzyżykowy i kocham Tatry, to już nawet całkiem dużo wspólnego między nami!
    Uśmiechy ślę i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło :) Tak. internet to ciekawe narzędzie.
      Bardzo dziekuję za tak dobre słowa!

      Usuń
  4. Agajo kochana, ja jeszcze "po prośbie" do Ciebie, a właściwie po poradę. Bom się dziś wybrała do pasmanterii, zaopatrzyła w kanwę właściwą i mulinę /ale ceny!!!/... i w domku próbuję zadziałać. Podpowiedz, bardzo proszę, ilu nitek muliny używasz przy haftowaniu zakładki? Wzięłam po 3 nitki, ale widać bardzo dyskretne białe prześwity. Będę Ci ogroooomnie wdzięczna także za inne sugestie, które uważałabyś za istotne.
    Pozdrawiam Cię wieczornie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eNNko droga, W sumie to jest pytanie czy kupiłaś kanwę "drobniejszą" czy "rzadszą". Bo ja do tej drobniejszej biorę trzy nitki i jest ok. Istotne jest by nie ściągać za mocno. A i mulina bywa grubsza i cieńsza. Napisz ew. do mnie na maila - tylko ja najwcześniej będę mogła odpisać jutro wieczorem. Pozdrawiam najserdeczniej!

      Usuń
  5. dziękuję za odwiedziny...
    Na samym początku Gratulacje!
    A co faktów rówież lubię pisać listy szczególnie te ręczne :)
    I jestem pozytywnie raczej nastawiona na świat :D
    i dlatego zostawiam pozytywną piosenkę http://www.youtube.com/watch?v=bb2OEr6V2vo
    Pozdrawiam i przytulam do serca :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło i tu się spotkać :) Dziekuję za piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.