piątek, 24 stycznia 2014

Numer dziewięć

Króciutko.

Wreszcie jakaś robótka. Tytuł wpisu (number nine - taka ładna ta aliteracja w obcym języku) wziął się z mojego zdziwienia, że to już dziewiąta zawieszka (inaczej key keep, też ładna aliteracja) - jakoś to szybko leci. Liczyłam jakiś czas temu, że liczba zakładek to już daaawno setkę przekroczyła, ale że te maleństwa tak się rozmnożyły?
To konkretne maleństwo powędrowało do nowej Właścicielki, oby mogła się nim nacieszyć.


Warkoczykowy sznureczek wrócił do łask (bo wstążeczki się skończyły chwilowo). Tym razem świadomie kilka elementów z obu stron jest identycznych (tzn. to samo w tym samym miejscu po obu stronach robótki). Daje to większą spójność i... mniej jest oczywiste która strona jest która :)


Kolejne zakładki doczekają się pokazania już niedługo (mam nadzieję, nie tylko ode mnie to zależy).

Prośba "śnieżynkowa" nadal aktualna. Nie mamy nowych wiadomości.


Update ~20.30.
Asia odeszła dziś o 19.04. Wierzę, że jest w niebie. Wspomnijcie o jej mężu, rodzicach i rodzeństwie...



18 komentarzy:

  1. Ale te zawieszki sa fajniutkie - i bardzo fajnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do "śnieżynkowej" prośby się dołączam z entuzjazmem.

    Zawieszka ślicznie barwna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to kolorowe cudeńko :)
    Czasami brak wieści, to najlepsze wieści. Pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tu jednak szanse na pozytyw były niewielkie.

      Usuń
  4. kolory, których normalnie by się nie połączyło, a w tym przypadku idealnie do siebie pasują :-)

    doczytałam Twój dopisek o Asi w komentarzach... smutno bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak idealnie, to dobrze.

      A to drugie nie od nas zależy...

      Usuń
  5. kolorowe, wesolutkie i jakże przydatne na przykład przy kluczach! :)
    Twoje robótki są wspaniałe!

    smutno :( Pamiętam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutno. Usiłowałam się doliczyć - wyszło mi, że chyba jeszcze 30 lat nie miała.

      Zawieszka jest rzeczywiście przydatna :)

      Usuń
  6. Piękne, piękne, masz wielki talent i cierpliwość:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy tak jest, ale tak miło to usłyszeć!

      Usuń
  7. Widać w ostatniej niemal chwili mogłam szepnąć coś w Górę. Teraz też będę wspominać o Asi.

    OdpowiedzUsuń
  8. doczytałam update....... jutro mam taki dzień modlitewny (domyślasz się, jaki), wspomnę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Asia bardzo prosiła o wsparcie modlitwą i jak widzę ile ludzi zgoromadziły te jej ostatnie dni, to to jest nie do wypowiedzenia wzruszające.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.