piątek, 10 czerwca 2016

Niezwykły list

Przyniósł go wracajacy z pracy MN. "Napisała do Ciebie Basia".
Basia!


List był nietypowo miękki. Tak, Basia wszak pisała... Ale tak błyskawicznie przyszła przesyłka!


 A w środku...


Tak, tak. Pieczołowicie popakowane i opisane listki fiołków z pracowni biologicznej w Basi szkole :)
Czy muszę mówić jaką mi to sprawiło frajdę i ile wzruszenia?


Posadziłam i podpisałam doniczki. Teraz będę cierpliwie czekać :) Myślę, że za jakiś czas będę mogła pokazać kwiatki :).
Dziękuję! :D




I jak to nigdy nie wiadomo jakimi drogami wędrują różne zdjęcia... W niedzielę dostałam doniczkę z fioletowymi kwitnącymi całym bukietem "Bo widziałam na fb, że lubisz". :)
Pokazuję więc mój chwilowy "fioletowy kącik". Te jasnofioletowe, na kolejnych kwiatkach są mniej jasne, choć z białym brzegiem. Karbowanym! Ciekawe to, ciekawe. 


8 komentarzy:

  1. To teraz kwiaty już zmieniają doniczki drogą pocztową?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Basieńka zaskoczyła Ciebie na całego,ot cała Basia z dobrym i troskliwym serduchem :)
    Zobaczymy jakie kwiatki z nich będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bardzo jestem ciekawa:). Czy będą takie jak na zdjęciach. :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.