niedziela, 17 grudnia 2017

Gaudete

W tym roku trzecia niedziela Adwentu, niedziela radości (ta radość wynika z liturgii, z antyfon i czytań przewidzianych na ten dzień - a cieszymy się tym, że Bóg zechciał być blisko człowieka) zbiega się z początkiem drugiej części Adwentu, kiedy to już szykujemy się na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia. Bardzo lubię te dni, a jeżeli uda mi sie dotrzeć na roraty, dodatkowo cieszę się tzw. wielkimi antyfonami (TU można o nich więcej poczytać).
Dla nas w tym roku jest to dzień odwiedzin u mojej Mamy, więc taka chwila wyrwania z obowiązków. Radosna.

A zawieszka, którą chcę pokazać pasuje wyśmienicie do tej okazji :). Jest radosna i ma sporo koloru różowego - a różowy to "fiolet rozjaśniony Światłem", dlatego jest używany w tym dniu w liturgii.


Kiedyś robiłam takich więcej, muszę chyba wrócić do tego typu przeplatanek, bo wdzięczne są...

Dobrej niedzieli "Gaudete" :)



16 komentarzy:

  1. Niesamowicie szybko mija czas, kiedy liczy się go jedynie weekendami :/ Piękna kolorystycznie zawieszka :)
    Pomyślałam sobie, że mogłabyś w przyszłym roku zmierzyć się z zawieszkowym kalendarzem adwentowym :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że to jest sympatyczny pomysł. Taki plakat na przykład.... Może coś wymyślę?

      Usuń
    2. Pomysł na kalendarz adwentowy jest super:) byłoby genialnie kolorowo .Pozdrawiam

      Usuń
    3. Tylko musze to w odpowiednim czasie sobie przypomnieć :) Dzieki!.

      Usuń
  2. Prześliczna przeplatanka. Bardzo podoba mi się "frędzelkowe" wykończenie. Z tym zawieszkowym kalendarzem adwentowym świetna myśl. Radosne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś było takich kilka. Też mi się podobają (i jeszcze jedną pokażę :).
      Tak, pomysł świetny. Serdeczności.

      Usuń
  3. Śliczna i na dziś właśnie, niech przynosi radość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka jest cudna i w kolorach i w ufrędzleniu....takie skojarzenie z zakładką do Ani z Zielonego 😉

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.