wtorek, 20 lutego 2018

Sama nie wiem

Sama nie wiem jaki dać tytuł, aby pasował do tej zakładki. Powstawała powoli, z licznymi obserwatorami i z wykorzystaniem resztek (z tych resztek, co to mam ich całe pudło i jeszcze trochę :) ) - i dlatego tyle tu różowości. Powstawała też bez konkretnego planu. Wszystko zaczęło się od jednego buraczkowoamarantowoczerwonego narożnika i nitki, której starczyło tylko na jakieś 20 krzyżyków. :) Ale cała zakładka wyszła nieźle, jak mi się wydaje...


Miałam natomiast problem ze zrobieniem zdjecia, zwłaszcza, że szykowała się szybka zmiana wlaściciela (w końcu nie doszła do skutku). To, które mam dość wiernie oddaje kolory, choć oczywiście nie łapie wszystkich subtelności i odcieni.

Wzorek wyszedł ni to indiański, ni to góralski...  Jak teraz patrzę na zdjęcie, to widzę pierwszy plan, drugi, trzeci, czwarty...

I dobrze :)

18 komentarzy:

  1. Super zakładka. Wzór i kolory są w moim stylu. Pięknie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Miło czytać. Jeżlei naprawdę się podoba to... jest do wzięcia :)

      Usuń
  2. Piękna zakładka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta zakładka kojarzy się z... dywanami perskimi :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładka. Jak zwykle, zresztą :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze skojarzenie miałam z Meksykiem. Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to co napisałam o Indianach to właśnie Ameryka Środkowa...

      Usuń
  6. bardzo ładnie dobrałaś kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na tą zakładkę ,widzę labirynt,drogi bez wyjścia...a tak po za moim skojarzeniem to bardzo energetyczna i piękna zakładka .
    Z resztą każda Twoja zakładka tworzy inną historię,a przecież to same krzyżyki :D chciało by się powiedzieć.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, że labirynt jak najbardziej też to może być. Dziękuję za to co napisałaś. Serdeczności wiele!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.