wtorek, 27 lutego 2018

Bardziej kolorowa

Nie mam weny do tytułów. Przepraszam. Pewno podmarzła.

Zakładka kolorystycznie kontrastowa w odniesieniu do poprzedniej.
Wesoła.
Energetyczna.
Abstrakcyjna.

Ale fajna.
Z innym, miotełkowym, ogonkiem.

Właścicielka nie miała wątpliwości, że to "jej" kolory. (uff)


 Ponieważ robiłam ją na wyjeździe, nie miałam wszystkich możliwych kolorów pod ręką. Ale z wyniku byłam (i jestem) nadal zadowolona.

Na te wysoce ujemne temperatury trochę słońca jest w sam raz - uważam. Choć w sumie w dzień to słońce u nas jest.
Pozdrawiam wszystkich gorąco :).



18 komentarzy:

  1. Bo Ty zawsze potrafisz "wyczarować" cudeńka Agaju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so gorgeous!! I love the design and the beautiful colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się uśmiejesz, ale ja widzę indiańskiego wojownika z rogatą maską bizona na głowie.
    Co ten mróz robi z moją wyobraźnią!... :-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślałam, że tam można różne rzeczy zobaczyć. Piękna sprawa, bawiłąm się swego czasu w Indian :)

      Usuń
  4. Gorące pozdrowienia z wdzięcznością przyjęte. Równie gorąco je odwzajemniam. Ładny ten miotełkowy ogonek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sięi dziękuję. Marznę przy pracy :(

      Usuń
  5. Ona nawet może wiosnę sprowadzić:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dobrane kolory. Kojarzą mi się z Marrakeszem. :D Piękna zakładka. Dużo słoneczka życzę, no i zdrówka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Marrakesz to pewnie przez te niebieskości :) POzdrowienia ;)

      Usuń
  7. Ja tam skojarzenie miałam od razu, ale widzę, że chyba też i mi co nieco przemarzło...bo dla mnie oczywistą oczywistość widać, a tu nikt z takimi skojarzeniami się nie wypisał...
    Raki widzę, czerwone raki, co tak sobie jeden za drugim gania :/
    Rak...tak kiedyś dostępny i oczywisty na polskich stołach...
    Świat nam się ogromnie zmienia w przeszybkim tempie :/
    To ja tyle:)
    A! I nigdy nie jadłam...nie mam pewności, czy to dobrze, czy też nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe!
      JA też nigdy nie jadłam...
      serdecznosći

      Usuń
  8. Raki hm... ja tam widzę jelenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka zakładka :) Też mi się rzuciły w oczy raki ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy jest coś na rzeczy - jak to sie mówi czasem :) Pozdrawiam!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.