piątek, 2 marca 2018

Kwiatuszki

Co prawda za oknem mróz, a do pierwszego dnia wiosny trzy tygodnie (no, prawie), ale słońce sprawia, że w ten mróz trochę trudno uwierzyć. Oczywiście, dopóki się nie wyjdzie z domu.
Dni jednak są już zdecydowanie duższe i dlatego uważam, że zawieszka z kwiatuszkami, po jednym z każdej strony, jest jak najbardziej na właściwym miejscu o tej porze.


Jest niewielka (dlatego tylko po jednym kwiatku), bo kończyła mi się kanwa. Takie maleństwa mają swój urok. Mam nadzieję, że ta zawieszka choć blady uśmiech wywoła i cień optymizmu (a naprawdę wiele go czasem w różnych aspektach potrzeba).

:)

20 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, ale wczoraj, zamiast marznąć, to ja padałam z ciepła, a było -13... To cóż to będzie przy trzydziestostopniowym upale. Rozpuszczę się. haha

    Zawieszka spowodowała, że pojawił się uśmiech. Taka mała i słodziutka. Bardzo piękne kolory. Małe, a tak cieszy. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe. Optymalna dla mnie temperatura to ok. 25 st. ;)

      Miło, że się podoba :)

      Usuń
  2. Prześliczne w swojej świeżości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jak miło wiedzieć, że zaglądasz tu :)

      Usuń
  3. This is so gorgeous!! I love the pretty flower and the colors!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatuszkowe zawieszki bardzo na miejscu o tej porze roku. Aż się oczy do nich śmieją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu zrobiło się wiosennie pomimo śniegu za oknem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! A u nas śniegu brak. I jużc hyba nawet mróz zelżał ;)

      Usuń
  6. Jakie słodkie - taką myśl miałam pierwszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna 💙💙💙
    Kwiatki wszystkie (prawie) ale niebieski wszystkie bez wyjątku zawsze sprawiają że się cieszę i uśmiecham :)
    Jest śliczna piękna i śliczna 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę jeśłi moje prace wywołują uśmiech :) Spełniają wówczas swoją rolę.
      Uściski!

      Usuń
  8. Urocza!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatuszki zawsze dodają urody!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.