niedziela, 18 marca 2018

Góra czy dół

Cieszę się niezmiernie, że udało mi się ostatnio zrobić trochę zakładek. W pokazywaniu zawieszek mam ciągle zaległości, ale zakładki są już prawie na bieżąco.

W kolejnej, którą dziś pokażę, znowu wykorzystałam cieniowane nici, ale tym razem nie rzuca się to tak bardzo w oczy, bo haftowałam jeden krzyżyk nad drugim w jednej kolumnie. Zupełnie inny efekt. 

Kiedy już pracowicie splotłam i związałam "ogonek" uświadomiłam sobie, że... planowałam go zrobić z przeciwnej strony. Zawsze do tej pory było raczej tak, że "ogonek" wyznaczał górę zakładki, a kolory często rozjaśnialy się ku górze. Również tym razem - choć zaczęłam wyszywać od tego jaśniejszego końca, miało być na górze jaśniej. Po namyśle jednak zostawiłam wszystko bez zmian. W końcu, jeśli ta zakładka zyska właściciela, to zawsze może on/ona wybrać sobie, czy ogonek ma być na dole, czy na górze, prawda ;)



A sama zakładka ma w sobie trochę spokojnej elegancji. :)

12 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka :) A ogonek, jak napisałaś samemu można sobie wybrać !U mnie w domu wszyscy czytamy nałogowo , więc zakładki są na wagę złota :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładdka jest (jeszcze) do wzięcia :)
      Dzieki za dobre słowo ;)

      Usuń
  2. Myślę, że niezbyt ważne jest to, czy ten ogonek jest u góry czy u dołu - ważne, aby z radością używać tej zakładki i żeby ona dawała radość innym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. It's so artistic and stunning!! The colors are gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Lisa. You always sound so encouraging :).

      Usuń
  4. Jak patrzę na tą zakładkę to mam różne wizje :) same pozytywne oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe robisz zakładki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.