wtorek, 27 marca 2018

Kartkowo jak zwykle

Zjadła mnie w tym roku praca i robiłam kartki dosłownie na ostatni moment. Sporo ich nawet zrobiłam, ale niestety tempo tempem i zdjęcia nie są jakieś spektakularne. Kartki wyszły różnie, choć kilka mi się spodobało bardziej. Wszystkie są dość proste (bardzo proste) i "recyclingowe". Niestety, kiedy przystąpiłam w niedzielę do produkcji okazało się, że zostały mi kartony w kolorach niekoniecznie kojarzących się z Wielkanocą...




 Pojedynczo... parę jest. Na szybko, położone na klawiaturze...












No i jeszcze wiosna z ogrodu mojej Teściowej :) Ten irys mnie rozczulił - to specjalny, cebulowy podobno. Niziutki.




14 komentarzy:

  1. Cudowne kartki Ci wyszły, Agaju. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kartki są proste, oszczędne w formie, a jednocześnie bardzo symboliczne i pobudzające do refleksji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Mam jeszcce nadzieje że dojdą przed świętami...

      Usuń
  3. They are all so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie nieoczywiste kolory dają ciekawy efekt. Pusty grób z wychylającym się zza niego słońce, i ciemne jajka na białej koroneczce podobają mi się najbardziej.
    Wielkotygodniowo pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaja na koronce są wycięte z... opakowania po herbacie :) Uczę się "lapać" takie tekturki.

      Pusty grób wróci w przyszłym roku, bo jeszcze mam kilka wydrukowanych...

      Usuń
  5. Kartki wyszły Ci bardzo eleganckie. Jesteśmy przyzwyczajeni do krzykliwych kolorystycznie , kurczakowo-kaczkowych a przecież to nie o kurczaki, kaczki czy zajączki chodzi w te święta. Twoje są właśnie takie bardzo ,,na miejscu" :)
    Te iryski rzeczywiście jak kwitną są takie urocze bo niziutkie :D
    Moc uścisków przesyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Nie mam nic przeciwko kurczaczkom ogólnie, ale jakoś nie wszystkie mi pasują na Wielkanoc.
      Dzięki i uściski ślę ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.