piątek, 9 marca 2018

Resztki resztek :)

Udało mi się zlikwidować całkiem spory kłąb złożony z odkładanych latami kawałków nitek. To taki miły moment, kiedy likwiadacja (choć zasadniczo oznacza, że coś przestało istnieć) okazuje się jakoś tam twórcza i przynosi wymierny efekt.

"Jakoś tam", bo generalnie to jednak ta zakładka nie jest specjalnie oryginalna czy twórcza. Dalekie (bardzo dalekie) pokrewieństwo być może łączy ją z malowidłami abstrakcyjnymi...


Niuansów kolorystycznych jak zwykle w realu jest wiecej niż na fotografii.
A mnie na dodatek ta zakładka jakoś pokrętnie kojarzy się też z całą sagą serialu "Downton Abbey", który udało mi się ostatnio obejrzeć :).

20 komentarzy:

  1. w telewizorze to kółko które emitowali jak nie bylo programu. o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to kolorowe takie było? Ja betelewizyjna jestem od 30 lat... Jakoś w odcieniach szarości to mi się kojarzy...

      Usuń
    2. jak już przeskoczyliśmy na kolorowy, to było w kolorze. O, plansza testowa to się nazywa fachowo:
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/aa/Philips_PM5544.svg/220px-Philips_PM5544.svg.png

      A ja wywaliłam telewizor chyba z 10 lat temu, nie, już naście (dwadzieścia?), jak zaczęłam mieszkać sama, a zabrakło mi miejsca na kwiatki w domu.

      Usuń
    3. A to na mojej zakładce kolory jednak ładniejsze :)

      Usuń
    4. tak, bez dwóch zdań ładniejsze. Ale takie pierwsze skojarzenie miałam.

      Usuń
    5. teraz wydaje mi sie trafne :)

      Usuń
  2. This is gorgeous!! The colors are so beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się ta zakładka kojarzy, nie wiedzieć czemu, z klockami lego

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest jak poukładane flagi różnych państw :D pierwsze skojarzenie,posiada energię,tak potrzebną na wiosnę :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenie, podoba mi się :) Tak, potrzebujemy dużo energii ;)
      Serdeczności!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.