wtorek, 13 marca 2018

Manhattan

W sumie nazwa mówi sama za siebie.

Otóż jedna z moich córek widziała jak wyszywam zieloną zakładkę z drapaczami chmur i stwierdziła, że chciałaby mieć podobną niebieską. Generalnie, jak wiemy z lekcji przyrody, to niebieski jest tym kolorem, który "nadaje się" do odzwierciedlania takich widoków, zgodziłam się więc, że niebieski by bardziej pasował.

A że pomysł zabawy wieżowcami nadal mi się podobał, powstała "amerykańska" zakładka.


Tym razem zrezygnowałam z grubych brzegów, dając jedynie lekkie świetliste obramowania. Powstało tak naprawdę miasto z jakiegoś snu, choć oczywiście kojarzy się z tytułowym Manhattanem. Nawet na zdjęciu widać złudzenie głębi.

Ale w sumie najważniejsze, że podoba się Właścicielce ;)

A ja miałam dużo radości z wyszywania, choć chyba powinnam trochę niebieskości dokupić.

24 komentarze:

  1. Niebieskie odcienie idealnie nadają się do tego obrazu. Całość jest imponująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawsze bardzo cenię Twoją opinię Artysty.

      Usuń
  2. Piękna, trójwymiarowa☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) podoba mi się taki efekt, cieszę się że go widać :)

      Usuń
  3. Niebieski jest tym kolorem, który najbardziej przemawia do mnie. Nie lubię za to tak zwanych jesiennych barw. Przytłaczają mnie tak jakoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski zawsze jest taki... kojący. Ja jesienne lubię, ale nie w nadmiarze. :) Czasem lubię ;)

      Usuń
  4. Ślicznie się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so beautiful!! I love the design with the skyscrapers and the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda, prosta, a tak świetnie wyglądająca kompozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka.Bardzo pomysłowa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Ostatnio gustuję w niebieskościach, więc już jestem fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj niebieski to mój kolorek więc dla mnie jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze zrobię podobne, bo to fajny motyw.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.