piątek, 23 marca 2018

Zbudowana

Taką zakładkę skończyłam jakiś tydzień temu. Haftowała się powoli, po kawałku. Tak prezentuje się w poziomie - tym razem nie miałam problemów  gdzie dół, a gdzie góra :D.


Dlaczego jednak napisałam w tytule "Zbudowana"? Bo kiedy postawi się ją pionowo, przypomina budowlę z klocków. Taką niezwykłą, baśniową, ale stawianą jak domy z klocków czy z kart :) - z uwagą, powoli, delikatnie, aby nic się nie przewróciło.


Budowanie jest niezłą metaforą życia. Potrzebny jest dobry fundament, dobry plan i uważny budowniczy, taki który ma fantazję, ale jest solidny i można na nim polegać ;) I stara się mieć wizję całości. I do tego potrafi z szacunkiem współpracować z innymi. :)

I tu się zatrzymam, żeby nie dawać ujścia zgryźliwości, która czasem się we mnie gromadzi... Zawsze miałam skłonność do utopijnej wiary, że można żyć, pracować i działać mądrze...


12 komentarzy:

  1. Świetna zakładka, a końcówka boska. Napisałaś tak mądrze, że ja nawet nie mam co dodać. Zapamiętam te słowa. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      w sumie takie to mie się trochę oczywiste wydaje...

      Usuń
  2. fajna :) Mnie się trochę skojarzyła z motywem asteków :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie geometryczne jakoś przywołują te skojarzenia.

      Usuń
  3. Wow!! Stunning!! Amazing colors and design!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tu widzę robota-transformersa.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.