wtorek, 31 grudnia 2019

Ostatni raz w 2019 r. :)

Ostatni wpis w ostatni dzień starego roku nie będzie naznaczony melancholią, choć upływ czasu - wiadomo - melancholijnie nastraja. Ja jednak (mimo wszystkich otaczających nas trudnych spraw) ufnie patrzę w przyszłość. ;)

Dobrą ilustracją będzie tu kolorowa zakładka - mam wrażenie, że aż tak kolorowe zdarzają się obecnie rzadko.


Tło, które tu się pewnie jeszcze pojawi to serweta-bieżnik z lambrekinu, który przed wiekami wisiał w naszej kuchni, kiedy mieszkaliśmy w starej kamienicy. Mam do tego wzoru duży sentyment, zatem kiedy na początku wakacji chyba odebrałam maszynę do szycia po konserwacji, z przyjemnością uszyłam kilka serwet ze znalezionych w szafach materiałów, m. in z tego właśnie :).

A na dobry cały nowy rok składam wszystkim najlepsze życzenia - abyście za rok o tej porze byli summa sumarum zadowoleni z przeżytego czasu i ze swoich czynów ;).
Dołączam kwiatek, który niespodzianie zakwitł mi jesienią na balkonie. Takie niby-nic, jakiś aloesik chyba, kupiony za grosze i traktowany - powiedzmy uczciwie - trochę po macoszemu - uznał tę kiepską opiekę za godną ucieszenia mnie kwiatkiem. Co ciekawe kwiatek utrzymywał się bardzo długo, rozwijał się, gdy podlewałam roślinkę... Teraz jeszcze tam jest zaschnięty... ale już nie na balkonie tylko w domu, przesadziłam trzy roślinki rosnące obok siebie w tej doniczce...



A na balkonie ciągle mi kwitnie pelargonia...




Dobrego roku :)

12 komentarzy:

  1. Z kwiatami jak ludźmi, bywa, że źle traktowani są dobrzy dla krzywdzicieli, a ci o anielskim sercu dostają od wszystkich po...

    OdpowiedzUsuń
  2. Agaju, ja Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze z okazji nowego, 2020 roku, opieki Bożej i błogosławieństwa na każdy jego dzień oraz nie kończącej się weny zakładkowej i zawieszkowej.
    Pozdrawiam noworocznie

    P.S. W Warszawie podobno zakwitły wiśnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatek mnie ucieszył bardzo a zakładka zachwyciła, jest prześliczna !!! Zdrowego i twórczego Nowego Roku, niech Bog Ci błogosławi Agato!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balkonowe roślinki w tym roku poszalały:)
    Zakładka jak zawsze ♡
    Dziękuję za piękne życzenia i kartkę świąteczną...uwielbiam takie niespodzianki w skrzynce na listy o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miło mi bardzo. Choć mam wrażenie, ze poczta też w tym roku poszalała... in minus bardzo.

      Usuń
    2. Poszalała:) Ta od Ciebie nie była jedyną i nie ostatnią...wiem że mam się jeszcze spodziewać porannych niespodzianek;)

      Usuń
    3. W sumie to bardzo nierówno ta poczta rozdawała listy. Ciekawe dlaczego....

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.