niedziela, 29 grudnia 2019

Zdążyć przed nowym rokiem :)

Można wreszcie pokazywać drobiazgi prezentowe i teraz nie wiem od czego zacząć. Ale może od... puzderka.

Różnego rodzaju pudełeczka z wieczkami, takie do wykończenia, wpadały mi w oko od dawna. Ale trochę mnie to przerażało (ja nieco leniwa jestem, choć to wstyd) - odkręcać, przykręcać...

W końcu kupiłam takie jedno pudełeczko. Gdyby podstawa było okrągła, byłoby to walec, a jak podstawa jest w kształcie serca, to jaka to figura geometryczna? Ktoś wie? Tak mnie to jakoś zainteresowało...

Ale do rzeczy.

Było pudełeczko, trzeba było je "zrobić". Niestety pierwszy pomysł okazał się nietrafiony (środek w jednolitym kolorze) co nieco odbiło się na kolorycie tegoż wnętrza - ale uważam, że uratowałam całość.


Farba akrylowa w kolorze białym i brązowym oraz moje ulubione pasiaste serduszka. Brązowa farba na krawędziach pionowych, poziome pokryte najpierw białą farbą, potem serwetką.


 W pierwotnym zamyśle środek miał być - jak pisałam - w innym kolorze, co widać, bo zmienił nieco kolor serwetki. Oklejenie od środka było pewnym wyzwaniem (przyciąć równiutko i wkleić dno...), ale się udało ;).



Zawiaski przed malowaniem odkręciłam, Przykręciłam po wszystkim :).

Widać, że zewnętrzne  serca są przyklejone nieco inaczej, ale to absolutnie nie ma znaczenia ;)


 I jeszcze ostatnie spojrzenie na szkatułkę :). Mam nadzieję, że będzie służyć :)


Miałam ochotę zrobić jeszcze inne, ale w sklepie potem już nie było tych szkatułek... Może kiedyś...

10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolorystyka środka. Wyszło bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Myślałam o podobnym z turkusowymi bokami ;)

      Usuń
  2. Przestrzenna nieregularna, złożona bo wzorami matematycznymi da się ją obliczyć ale nie jednym konkretnym.
    Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Podoba mi się w matematyce, że różne dziwne rzeczy da się obliczyć :)

      Usuń
    2. Tak, w matematyce wszystko da się policzyć :D

      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
    3. I nawzajem, Imienniczko! :)

      Usuń
  3. No, muszę przyznać, że efekt końcowy jest bardzo ciekawy.
    Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wyszło Agato :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.