piątek, 18 grudnia 2020

Drzewo bombkowe

Przechodziłam obok niego kilka razy w ciągu minionych tygodni, ale dopiero w minioną środę zauważyłam, że ktoś powiesił bombki w parku... :)

I takie równiutkie są :)

Trochę dalej, w zasadzie na terenie zaliczającym się do sąsiedniego parku, zauważyłam drzewo sopelkowe... Takie podłużne srebrne sople zawsze wisiały na choince u moich Rodziców. a tu w parku...

Do kompletu pokaże jeszcze drzewo koronkowe...

Zachwyca mnie rysunek nagich gałęzi na tle nieba. I to, że można rozpoznać (mnie się to nie zawsze udaje, ale jednak ) jakie to drzewo nawet jeśli nie ma na nim liści ;).


A jak już o liściach mowa, to nie sposób nie pokazać i tego zdjęcia. Bez żadnego filtra...





15 komentarzy:

  1. Liść niesamowity 😍
    Pamiętam gdzieś tam że szkoły, że wolałam, czy mi łatwiej było, nie pamiętam...Ale wolałam po korze drzewa rozpoznawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrafisz patrzeć :) ten samotny jasno zielony listek na tle tej szarości zachwyca! Jak on sie wychował😊 bardzo wymowne zdjęcie. No a bombki na parkowym drzewku to już absolutny bajer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak spaceruję ze śpiącym dzieckiem, to zasadniczo patrzenie jest główną czynnością. Poza ruszaniem nogami.
      Ten listek chyba spadł dużo później po prostu. Ale aż świecił.

      Usuń
  3. Szarości też mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzewa są piękne nawet bez liści:) Ciekawe zdjęcia.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego życzę. ładne te drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombkowe drzewo wygląda oszałamiająco.

    Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze teraz komentarz sie zamieści .... potrafisz wypatrzeć niesamowite kadry, dzieki za nie, liść ekstra !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.