wtorek, 8 grudnia 2020

Kolorowo i nietypowo, czyli dwie części wpisu

Zawieszki, wieszadełka, dyndadełka, key-keeps, pendants.... zaległości w pokazywaniu mam ogromne. Zatem dziś będzie cała seria i każdy może zadecydować, co mu się najbardziej podoba. Tych już u siebie nie mam, ale gdyby komuś coś takiego było potrzebne, zawsze służę... W sumie nie wiem dokładnie u kogo dyndają, choć chyba wszystkie z tej serii znalazły się na Filipinach.

Zatem od numeru 301 zaczynamy :)










 Uff, tylu naraz chyba jeszcze nigdy nie wklejałam. Ale przynajmniej ruszyłam do przodu :D. Kiedy tak pokazuję po czasie zdjęcia, to zawsze sprawdzam, czy przypadkiem nie zdublowałam czegoś. Zazwyczaj robię więcej niż jedno zdjęcie każdego "dzieła" i potem wybieram najlepsze - ale jeśli nie usunę od razu nadmiaru, może się zrobić bałagan. Parę razy wychwyciłam takie pomyłki...

 

A na dzisiejszą uroczystość nietypowy bardzo obraz Matki Bożej z muszelek. Wszystko z muszelek - i postaci, i tło. Kolory naturalne. Madonna w tradycyjnym filipińskim stroju.





13 komentarzy:

  1. Dndadełka cudne! Obraz przykuwa moją uwagę - jest piękny.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja zawsze ogromnie się cieszę, gdy się podobają. (A są trochę ładniejsze niż na zdjęciach, teraz to widzę).

      Usuń
  3. Jej zachwycam sie obrazem, cudowny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest "tylko" główny fragment całej ściany tej mozaiki. Cały wystrój kaplicy jest z muszelek, łącznie z żyrandolami.
      Cudo.

      Usuń
  4. Matka Boża z muszelek szczególnie mnie zachwyciła. A dyndadełka? Co jedne to piękniejsze.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest zachwycająca. Wiele par stara się brać ślub w tej kaplicy, taka jest wyjątkowa.
      Dydndełek powinnam dorobić, ale nie mam kiedy....

      Usuń
  5. Piękny obraz Madonny, trzeba mieć talent by zrobić takie cudo.
    Twoje zawieszki jak zwykle czaruja kolorami i na pewno osoby które je używają ciepło o Tobie myślą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Co do ciepłych myśli, to mam taką nadzieję.
      Ta całą mozaika jest rewelacyjna. Myślę o tym ile cierpliwości trzeba było mieć do łowienia i segregowania kolorami tych muszelek...

      Usuń
  6. Urocze kolorowe maluszki :) Maryja z Dzieciątkiem zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że w stadzie robią większe wrażenie. Cieszę się, że się podobają.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.