sobota, 19 marca 2022

Pascha 2021-2022 - odsłona marcowa

 Marzec, Wielki Post. a my tu już wielkanocnie.

Zakładka marcowa jest wybitnie wielkanocna.

Utrzymałam wersję ogólną - czyli spokojne tło a na nim coś "narysowane". I wygląda to tak.


No i teraz pytanie komu skojarzyło się nie wielkanocnie, tylko bożonarodzeniowo? 🙊🙈🙉

Wiem, że ktoś może pomyśleć, że to świerkowe gałązki, ale, proszę Państwa, to są liście palmowe. Takie porządne liście palmowe, jakie mój Tato zawsze rysował woskiem na skorupkach jajek robiąc pisanki. Ułożone - rzecz jasna - na pustynnym piasku 😀.

Tak to wygląda na zbliżeniu. O.


A to żółte? To - oczywiście - żonkile, które też kojarzą mi się z Wielkanocą i z moim Tatą - taki wielki pęk żonkili na stole w szklanym albo czarnym wazonie...

"Rysowanie" tych liści palmowych nie sprzyjało porządkowi na lewej stronie, stąd zakładka jednak dostała czerwone plecki. Czerwone, bo to mi jakoś najbardziej pasowało, a zielonego filcu do podklejenia nie mam. 

I to by było na tyle dzisiaj.



6 komentarzy:

  1. Faktycznie nieco bożonarodzeniowo, ha ha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo po prostu nie jesteśmy przyzwyczajeni do takich palm :D. :D

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Troszeczkę bożonarodzeniowo, ale bardzo mi się podoba i wydaje mi się, że pasuje na każdą okazję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i rozgość się, proszę :).
      Dziękuję - mnie się w sumie postynia kojarzy wielkanocnie bardziej :)

      Usuń
  3. Raczej Wielkanoc , w sumie gdybys nie napisała to bym nawet nie szła tokiem Bozego Narodzenia ....ale na żonkile bym nie wpadła 🙈😬🤣 Sliczna jest!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.