sobota, 12 marca 2022

Wioska

 W takim wydaniu żadnej wioski jeszcze nie było. :)

Zatem:  kilka domków ze skansenu (chyba) ustawiło się do wyhaftowania.

Trudno było mi się zdecydować na jedną fotografię, wklejam więc kilka :) 

Z nieco dalszej perspektywy:

Lekkie zbliżenie:

Inne spojrzenie całościowe:

I detalik:

Skansenowo, prawda? Bardzo lubię skanseny, choć pamiętam jak we wczesnej młodości zwiedzanie skansenu w Zubrzycy było dla mnie koszmarem (i nigdy więcej tam nie byłam niestety).

Patrzę nieco krytycznie i myślę, że mogłaby tu jeszcze być studnia z żurawiem. Takim wielkim jak pod Tarnicą w Wołosatem.  Albo wiatrak mógłby stać. No, następnym razem. :)


PS.

Gdyby ktoś był ciekawy, kiedy to była na zakładce wioska, to informuję, że była tu: https://aggajas.blogspot.com/2016/02/i-znowu.html. Może nie sto lat temu, ale naprawdę dawno.


10 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł i piękne wykonanie, brawo Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, cenię bardzo Twoje zdanie.

      Usuń
  2. Wow, super, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosna, od razu przypominają się wakacyjne wędrówki po skansenach. Pomysł, żeby dołączyć wiatrak świetny. Pomyślałam jeszcze o malwach przy jednym z domków, ale w tej skali to chyba niełatwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad wiatrakiem myślę - może nawet jedna cała zakładka z wiatrakiem. Albo i kilka... mam pomysł na serię :D.
      Do malw mam stosunek nieco ambiwalentny, przed domkiem wyglądałyby ładnie, fakt, ale w tej skali to chyba się rzeczywiście nie da...

      Usuń
  4. Wow, wow i jeszcze raz wow - toż to mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, choć tak naprawdę do mistrzostwa daleko.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.