sobota, 26 marca 2022

Pełnia życia

Zakładka. 

Feeria żywych kolorów.

Nie umiem znaleźć dobrego opisu dla niej. Ale chyba to, co napisałam w tytule jest słuszne.
Moje skojarzenia to : ogień, temperament, życie, energia, nadzieja.


 Może macie inne skojarzenia?

Zbliżenie "ogonka";

Wydaje mi się, że wybranie "złotych" nici na obrzeżenie było naprawdę dobrym pomysłem. Podobnie jak oszczędne używanie żółtego. Jest też odrobina intensywnego różu, która tu bardzo dobrze zagrała z ciemnym filetem. Lubie takie prace, w których końcowy efekt długo pozostaje niewiadoma a wszystko zmienia się po drodze ;).


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje zakładki! Ta jest taka radosna. Tak, kolory potrafią podnieść nastrój. Fajnie mieć taką w książce.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana. Musisz sobie w końcu którąś wybrać...
      Mam wrażenie, że ta zakładka to był mój wewnętrzny bunt wobec tej koszmarnej rzeczywistości.

      Usuń
  2. Fantastyczna! Prawdziwie życiodajna energia na przekór wszystkiemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie tak.
      Zrobiłam ją jakiś czas temu i gdy popatrzyłam na nowo, to prawie się zachwyciłam. :LD

      Usuń
  3. Dla mnie bomba, jest rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.